دو منبع OnLeaks و وب‌سایت Zouton رندهای این محصول جدید از گوشی های سامسونگ را منتشر کردند که طبق شایعه ها گفتهه می شود که این گوشی قرار است از ارزان ترین موبایل های سامسونگ باشد و طبق شواهد موجود این گوشی جدید قرار است جایگزین گلکسی A12 شود.

حال به برسی دوربین این گوشی ارزان قیمت بپردازیم ، گوشی A13 دارای 3 سنسور می باشد که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0، سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 است ، این سنسور ها در قسمت چپ بدون زمینه یا کادری برای گوشی میتوانید مشاهده کنید.
 


نمایشگر گوشی A13 در ابعاد ۶.۴۸ اینچ می باشد که وضوح تصویر آن فول اچ‌دی پلاس می باشد ونوع تصویر نیز از نوع LCD می باشد ، جنس بدنه این گوشی نیز از  پلی‌کربنات می باشد و همچنین در قسمت بالایی گوشی میتوانید ناچ گوشی را مشاهده کنید.

به سراغ بخش سخت افزاری این گوشی برویم که مجهز به چیپست دیمنسیتی ۷۰۰  می باشد و همچنین حافظه داخلی این گوشی در حافظه های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت می باشد و رم های این گوشی ۴ یا ۶ گیگابایت می باشد.
 


گوشی A13 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی  مجهز شده است که طبق اخبار پخش شده ار این گوشی حدس میزنیم این گوشی از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد و همچنین این گوشی مجهز به درگاه USB-C و جک هدفون نیز می باشد .

در آخر راجبع رنگبندی که احتمال میدهیم این محصول داشته باشد ، رنگ های شکی، آبی، قرمز و سفید باشد ، همانطور که در بالا گفته شد این گوشی قرار است جزو ارزان ترین گوشی های سامسونگ با رنج قیمتی ۲۹۰ دلار خواهد بود. 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری