با توجه به اخباری که از منبع معتبر دنیای فناوری Ice Universe منتشر کرده است درمیابیم که شرکت سامسونگ قرار است در نسل جدید  گلکسی S در سال ۲۰۲۳  از دوربین سامسونگ ISOCELL HP1 استفاده کند. با توجه به این اطلاعاتی که از این سایت منتشر شده است در میابیم که شرکت کره ای سامسونگ قرار است از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دز گلکسی S23 اولترا استفاده کند که این باعث ضبط ویدیوهای 4K و 8K با زاویه دید عریض‌تر شود که کاربران بتوانند تصاویر و ویدیوهای را با کیفیت بالاتر ثبت کنند.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا

این سنسور جدید دوربین 200 مگاپیکسلی دارای مشخصات روبه رو می باشد که دارای ۱/۱.۲۲ اینچ با اندازه پیکسل بومی ۰.۶۴ میکرومتر می باشد که دارای قابلیت ثبت  تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی با ترکیب ۴ پیکسل در ۱ پیکسل و تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی ۱۶ در ۱ می باشد و قابل ذکر می باشد که این سنسور تنها برای گوشی های سامسونگی نمی باشد و سایر برند ها نیز از این سنسور استفاده میکنند.

شرکت سامسونگ در اوایل سال جاری در رونمایی از گلکسی S22 اولترا خود می باشد که در گلکسی S22 اولترا از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی پشتیبانی میکند که با وجود این موضوع دارای کیفیت بهتری نسبت به سری های قبلی می باشد. از ویژگی های دوربین استفاده شده در گلکسی S22 اولترا میتوان به ثبت رنگ‌های دقیق‌تر و نویز کمتر اشاره کرد.

در ادامه به مشخصات گلکسی S22 اولترا بپردازیم که در آینده نزدیک باید منتظر تولید انبوه این گوشی باشیم ، طراحان شرکت سامسونگ گلکسی S22 اولترا را به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی،  دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم ۳ و ۱۰ مجز کرده اند که علاوه بر این مشخصات می دانیم که که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S22 اولترا دارای قلم S Pen می باشد که امیدواریم که طراحان شرکت سامسونگ برای این قلم این گوشی جایگاهه اختصاصی را تعبیه کنند ، که اگر این اتفاق بیفتد این گوشی بسیار مشابه سری های نوت سامسونگ می شود و کاربران به راحتی میتوانند از این گوشی به جای سری ها نوت استفاده کنند.

با توجه به اخبار و اطلاعات منتشر شده احتمال شرکت سامسونگ قصد دارد در ماه فوریه از پرچمدار جدید خود رونمایی کند ، پس تا آن زمان باید متظر انتشار اخبار جدید ار این دو گوشی باشیم.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری