سامسونگ که به تازگی رندر ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک  را منتشر کرده بود حال تصاویر واقعی اینن محصول را میتونیم در عکس های منتشر شده مشاهده کنیم .

سامسونگ قرار است در تاریخ 11 آگوست به تایخ میلادی یا همان 20 مرداد به تاریخ شمسی در طی مراسم گلکسی آنپکد هم  از گلکسی واچ ۴ و هم از  گلکسی واچ ۴ کلاسیک رونمایی کند.

به نقل از سایت جی اس ام آرنا گلکسی واچ ۴ کلاسیک از یک قاب چرخشی و دو دکمه در سمت راست بهره می‌برد و همچنین بر اساس شایعه های انتشار شده امکان این را میدهند که سامسونگ از تراشه اگزینوس W920 در این ساعت استفاده کرده است و همچننین بازهم طبق شایعه ها احتمال میدهند که این ساعت در سه سایز 42 ، 44 ، 46 میلی متری بازار عرضه شود ولی  همان طور که میدانید همه این ها این ها شایعه اس و هنوز شرکت سامسونگ اخباری مبتنی بر صحت یا رد این شایعات منتشر نکرده است .

یکی دیگر از شایعات شنیده شده در رابطه با این محصول این می باشد که این محصول دارای سه رنگ می باشد درحاکه ما در عکس تنها شاهد دو عکس از این محصول هستیم .

همچنین از شایعات بسیار جذاب شنیده شده در رابطه ه این محصول میتوانیم به مجهز بودن این محصول مانیتور ترکیب بدن اشاره کنیم که این مانتور به شما این امکان را میدهد که مواردی را شناسایی کنید که به بهبود سلامتی شما کمک میکند 

از ویژی های دیگری که حدس میزنیم این محصول از ان ها برخوردار باشد میتوا نیم به محافظ گوریلا گلس DX یا +DX، مقاومت در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر، تضمین دوام و مقاومت با گواهینامه MIL-STD-810G، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، جی‌پی‌اس، حسگر SpO2 برای پایش سطح اکسیژن خون و شمارنده‌ی گام اشاره کنیم .

این پوشیدنی‌های سامسونگ به One UI Watch و نسخه‌ی جدید Wear OS گوگل مجهز خواهند بود.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری