سامسونگ یکی از رقبای بسیار مقتدر در زمینه تبلت می باشد که تبلت های سامسونگ بسیار پرفروش می باشند. با توجه به رندر های منتشر شده  در میابیم که سامسونگ در حال تولید مدلی میان رده به نام Galaxy Tab A8 2021  می باشد که با توجه به رندرهای منتشر شده توسط OnLeaks و 91Mobiles میتوانیم ظاهر این تبلت را مشاهده کنیم و تغییرات ظاهریش را نیز برسی کنیم .
 

با توجه به اخبار منتشر شده ، سامسونگ قصد دارد این تبلت جدید را جایگزین گلکسی تب A7  بکند ، گلکسی تب A7  یکی از پرفروش ترین تبلت های سامسونگ می باشد باید ببینم که ابن تبلت میان رده Galaxy Tab A8 2021  را میتواند جایگزین این محصول بکند یا خیر؟ در ادامه با زاجیتال همراه باشید تا با توجه به رندرهای منتشر شده و اطلاعات اندکی که راجبع این محصول در دست داریم به برسی این محصول بپردازیم.

ابعاد این تبلت در حدود ۲۴۶٫۷ در ۱۶۱٫۸ در ۶٫۹ میلی‌متر می باشد و همچنین Galaxy Tab A8 2021  مجهز به نمایشگر  ۱۰٫۴ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ می باشد ، با توجه به رندرها متوجه میشویم که بدنه ی این تبلت از آلومینیوم ساخته شده است .با توجه به رندرهایی که پنل پشتی این تبلت را نشان می دهد می توانید دوربین Galaxy Tab A8 2021  را مشاهده کنید که این دوربین 8 مگاپیکسل می باشد .

از دیگر اطلاعاتی که از این تبلت میان رده جدید داریم میتوانیم به مجهز بودن این تبلت به چهار بلندگو و جک هدفون و درگاه USB-C اشاره کنیم و قرار است Galaxy Tab A8 2021  در دو نسخه  Wi-Fi و LTE به بازار ارائه شود 



 

.با توجه به اینکه هنوز اطلاعات زیادی در رابطه به این محصول منتشر نشده است با زاجیتال در مقاله های آینده همراه باشید تا به برسی دقیق این محصول بپردازیم

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری