کاربران گرامی می توانند از همین الان این بازی را از هر فروشگاه دیجیتال که این بازی را می آورند ، این بازی را پیش خرید کنند ، که با پیش خرید کردن  بازی Duty: Vanguard به شما امکان دسترسی به نسخه ی بتای آن بازی را می دهد ، البته باید به این نکته توجه کنید که نسخه ی بتای این بازی در همان ابتدا و تا مدتی  فقط برای کنسول‌های پلی‌استیشن قابلیت استفاده و دردسترس بودن را دارد.

اکتیویژن و استودیو اسلج‌همر گیمز به طور رسمی اعلام کرده است که بازی Duty: Vanguard برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی در تاریخ  14 آبان ماه به تاریخ شمسی و 5 نوامبر به تاریخ میلادی منتشر می شود .

با پیش خرید این باز می توانید از سلاح Night Raid Mastercraft در دو بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone بهره مند شوید.
 


 

در این بازی برای اولین بار شاهد حضور کراس‌اور حالت زامبی‌ها هستیم که بسیار قابلیت جذابی برای طرفداران کال آو دیوتی می باشد که برای اولین بار علاوه بر تجربه بازی هیجان انگیز خود داری تجربه حضور زامبی می باشد و همچنین از پیشرفت های دیگر این نسخه نسبت به سری های قبلی ، نقشه های بیشتری است که این نسخه برای بخش چندنفره آنلاین ارائه داده است .جوهانا فاریس (Johanna Faries) اعلام کرده است که : «بازی Call of Duty: Vanguard قصد دارد طیف وسیعی از تجربه‌های گیم‌پلی را برای کل جامعه‌ی طرفداران کال آو دیوتی ارائه دهد . می توان از ویژگی بارز این نسخه به وسعت بالای  محتوای Vanguard آن اشاره کرد.
 



 

این بازی به پلیر خود این تجبه را میدهد تا در نقش یک سرباز در جنگ جهانی دوم نقش ایفا کند ، در جنگ تاریخ ساز که بسیار هیجان انگیز می باشد برای دوستداران باز های جنگی ، موقعیت مکانی که این بازی بازیکن های خود را در آنجا ها قرار می دهد در 4 موقعیت مکانی جبهه‌ی شرقی، جبهه‌ی غربی، شمال آفریقا و اقیانوس آرام قرار میدهد که این تجربه را به بازیکنان خود میدهد که حس و حال 4 سرباز از چهار منطقه مختلف و ملیت های گونانگون را تجربه کنند و در کالبد آنها به ایفای نقش بپردازند.

در این بازی دارای  حالت Champion Hill می باشد که ان حالت به شما این قابلیت را میدهد که در یک منطقه که چهار نقشه وجوددارد سری مسابقاتی یک در مقابل یک، دو در مقابل دو یا سه در مقابل سه را ترتیب دهید و به مبارزه با تیم رقیب بپردازید.

برای این بازی در حدود 20 نقشه برای بخش چندنفره‌ی آنلاین وجود خواهد داشت اما به احتمال زیاد به تعداد این نقشه ها افزوده خواهد شد.
 

در سری جدید گفته شده است که واکنش به عملکرد شما بیشتر شده  و  بعضی از سلاح ها و همچنین قابلیت شخصی سازی سلاح ها که برداشته شده بود بازگشته ، که این ویژگی های گفته شده بسیار هیجان انگیز برای بازیکنان این بازی می باشد.

در زمان مشاهده تریلر این بازی که پخش شد متوجه می شویم که این بازی از گرافیک بسیار بالا و فوق‌العاده‌ای برخوردار بود اما مت.جه شدیم که یک سری از بخش هایی با گرافیک بالایی که در تریلر مشاهده کردیم مربوط به بخش بخش‌های سینمایی این بازی بوده است ، پس باید تا زمان انتشار نمایش گیم‌ پلی بازی برای متوجه شدن کیفیت گرافیک این بازی منتظر بمانیم ، دز طراحی این بازی بسیار سعی شذه است که به کاربران گرافیک واقع گرایانه ارائه داده شود .

در این بازی از موتور بازی‌سازی جدید این مجموعه که اولین بار در بازسازی کال آو دیوتی مدرن وارفر از آن استفاده شد، بهره برده است .
 

وارزون قرار است  برای در کنار هم نگه داشتن طرفداران دو بازی وارزون و Vanguard ، در زمان عرضه و پس از عرضه‌ی Vanguard محتوای رایگان عظیمی را در بازه‌های زمانی مختلف فصلی دریافت کند البته این نکته حائز اهمیت است که وارزون به دلیل ورود این بازی جدید تغییراتی مانند نقشه جدید توسعه داده شده و سیستم ضد تقلب جدید برای این بازی در نظر گرفته است.

نقش اصلی  در تولید این بازی برعهده استودیو اسلج‌همر گیمز می باشد اما استودیو های اکتیویژن نظیر تری‌آرک، های مون استودیو (High Moon Studios) و اکتیویژن شانگهای نیز به استودیو اسلج همر گیمز پشتیبانی و کمک کرده اند .بازی  Call of Duty: Vanguard ارتباط زیادی با بازی  کال آو دیوتی وارزون خواهد داشت  . 
 

 با زاجیتال همراه باشید تا در مقالات بعدی وقتی اطلاعات کامل تری از این بازی منتشر شد بهش بپردازیم.

 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری