اینستاگرام طبق فعالیت های  خود قابلیتی جدید را برای این برنامه  وضع کرده است که دران پیام های که دارای متن بی ادبا و توهین آمیز است از افرادی که ممکنه شما حتی نمیشناسید و  یا تا به حال شما پیامی از آن ها دریافت نکرین و حتی شما اتا به حال ،ا صلا اکانت این اشخاص را دنبال نکردید  .

 اینستاگرام فیلتر کردن لیستی از کلمات کلیدی و شکلک هایی را که با همکاری سازمان های پیشگام ضد تبعیض و ضد زورگویی تولید شده است ، آغاز خواهد کرد.

عکس 

در این امکان شما میتوانید تعیین کنید اگر متن شما حاوی شکلک یا کلمه ای است که شما  نمیخواهید دریافت کنید ، آن ها را تعیین کنید و سپس اینستاگرام  ان ها را فیلتر میکند برای شما.گزینه های این ویژگی در بخش جدیدی از تنظیمات حریم خصوصی (Privacy) با نام “کلمات پنهان” (Hidden Words) یافت می شوند. و شما پیام هایی فرستاده شده بزایتان که حاوی هرگونه از این شکلک ها یا کلمات فیلتر شه باشد را در یک پوشه جداگانه به اسم درخواست های مخفی دریافت می کنید  و متن این گیام های پوشیه شده است و شما برا ی دیدن متن ان ها باید روی آن ها کلیک کنید تا بتوانید متن را بخوانید و وقتی روی پیام کلیک کردید میتوانید آن پیام را گزارش دهید ، حذف کنید و یا بپذیرید 

یکی دیگر از قابلیت های جدید که اینستاگرام برای حفظ  محیط امن برای کاربران خود کرده است این است اگر شما کاربری را قبلا مسدود یا به اصطلاح بلاک کرده اید و این کاربر بخواهید اکانت جدید بسازد تا بتواند با شما دوباره تماس برقرار کند ، اینستاگرام به شما این قابلیت را میدهد که تمامی اکانت های جدید برای برقرااری را تماس فر با شما را میتوانید مسدود کنید . ما به طور دقیق نمیدانیم اینستاگرام چگونه اکانت های جدید شخص را شناسایی میکند ولی در هر صورت این قابلیت  باعث میشود تا ایجاد مزاحمت برای شما کمتر بشود .

عکس

ما امیدوار هستیم که اینستاگرام با افزایش دادن همچین قابلیت های برای کاربران خود یک محیط آرامش بخش و به دور از  مزاحمت ایجاد کند .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • زاجیتال .
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری