برخلاف سری های قبلی اپل واچ که تغییرات آنها نسبت به سری های قبلی خودشان بسیار کم بود اما اپل واچ سری 7 نسبت به سری های قبلی خود دارای تغییرات محسوسی می باشد .

با توجه به عکس زیر متوجه می شویم که اپل واچ جدید در رنگ های متنوعی ارائه شده است و همچنین شکل ظاهری این محصول نسبت به سری های قبلی متفاوت تر است ، از جمله  این تفاوت می توان به قوس زیبایی که در نمایشگر رتینا به وجود امده  که نمایشگر  به لبه های محصول متصل شود اشاره کنیم همچنین شما اگر این محصول را کنار سری های قبلیش قرار بدید متوجه میشوید که چقدر فریم اطراف ساعت نازک تر و بازیک شده و قطرش به حدود ۱.۷ میلی‌متر ضخامت  رسیده است .
 


یکی از مهم ترین ویژگی هایی که به این محصول اضافه شده است گواهینامه استاندارد IP6X می باشد که علاوه بر مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری که در سری های قبلی بود این استاندارد نیز به آن اضافه شد که دیگر کاربران باخیال راحت می توانند با مجهز بودن به این استاندارد به محیط های شنی مثل ساحل یا جاهایی که گرد و خاک هست بروید و نگران خرابی ساعت خود نباشید.

علاوه بر این استاندارد که به محصول اضافه شده و مقاومت محصول را بالا برده ، نمایشگر این ساعت نیز مجهز به روکش کریستال شده  و مقاومت ساعت نیز 50% افزایش یافته و کاربران با خیال راحت تری می توانند از این محصول استفاده کنند و نگرانی خود را راجبع شکستن این محصول کاهش بدهند.

در بالا بیشتر به تغییرات ظاهری این محصول پرداختیم اما در ادامه با زاجیتال همراه باشید تا به برسی تغیررات ویژگی های داخلی این محصول بپردازیم.
 


 

یکی از تغییرات بسیار جذابی که این محصول انجام داده است ، این محصول نسبت به سری قبلی خودش 33 در صد سریع تر شارژ می شود و شما تنها در عرض 8 دقیقه شارژ این محصول میتوانید تا 8 ساعت از آن استفاده کنید و لذت ببرید و همچنین از نظر تایم شارژ دهی با سری 6 یکسان می باشد و با 1 بار شارژ شدن شما میتوانید 18 ساعت از دستگاه خود استفاده کنید اما کابل شارژ این محصول تغییر کرده است و به جای استفاده از کابل USB-A‌ شما باید از  کابل USB-C‌ استفاده کنید.
البته که باید به این نکته توجه داشته باشید که قابلیت های این محصول با آمدن  واچ او اس ۸ تازه تکمیل می شود ، از جمله این قابلیت ها میتوان به تشخیص خودکار توقف حین دوچرخه‌سواری،‌ پایش فعالیت بیشتر از جمله پیلاتس و تایچی،‌ ردیابی نرخ تنفس حین خواب، تشخیص افتادن کاربر حین ورزش و البته مهم‌تر از آنها کیبورد کامل جدید با قابلیت سوایپ  اشاره کرد.

واچ سری 7 به دلیل بزرگ تر شدن صفحه نمایش خود میتواند تا ۵۰ درصد متن بیشتری را به کاربران خود نمایش بدهد و همینطور در صد روشنایی این محصول در حالت همیشه روشن 70% بیشتر از سری 6 شده است .
 


شرکت اپل برای ساعت سری 7 خود ماژولار های جدید طراحی کرده است و تمام تلاش خود را می کند واچ فیس جدید خود از پتانسیل نمایشگر این ساعت جدید نهایت بهره را ببرد.

شرکت اپل قرار است اپل واچ سری 7 را  در رنگ های مشکی،‌ طلایی، آبی،‌ قرمز و سبز تیره تولید کند و به بازار ارائه کند و قیمت پایه ای که برای این محصول پیشنهاد شده است ۳۹۹ دلار می باشد .
 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری