همانطور که در تصاویر می‌توانید ببینید، گلکسی واچ اکتیو ۴ مانند نسل قبلی از نمایشگر دایره‌ای شکل بهره می‌برد. از بین تغییرات ایجاد شده می‌توانیم به فریم، دکمه‌ها و بند ساعت اشاره کنیم. به نظر می‌رسد ضخامت بدنه و بند هم افزایش یافته است. دو دکمه‌ی موجود در سمت راست بدنه هم حالا شکل تازه‌ای پیدا کرده‌اند.

گفته می‌شود گلکسی واچ اکتیو ۴ از بدنه‌ی آلومینیومی بهره می‌برد و مانند نسل قبلی در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری راهی بازار خواهد شد. این ساعت در ۴ رنگ مشکی، نقره‌ای، سبز و طلایی به دست کاربران می‌رسد. طبق اعلام افشاگری که این تصاویر را منتشر کرده، گلکسی واچ اکتیو ۴ از نسل سوم سیستم‌عامل Wear OS استفاده می‌کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ و گوگل مدتی قبل خبر همکاری بر سر بهبود پلتفرم Wear OS را اعلام کردند و ساعت‌های هوشمند سامسونگ دیگر با سیستم‌عامل تایزن عرضه نخواهند شد.

همچنین گفته می‌شود این ساعت از یک چیپست ۵ نانومتری بهره می‌برد. این یعنی با چیپست ۱۲ نانومتری اسنپدراگون Wear 4100 یا چیپست ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۱۱۰ موجود در گلکسی واچ اکتیو ۲ سروکار نداریم. در مورد ویژگی‌های مربوط به سلامتی و تندرستی این ساعت هنوز اطلاعات موثقی فاش نشده اما در هر صورت با توجه به اینکه فقط ۵ روز دیگر معرفی می‌شود، برای خبردار شدن از این ویژگی‌های جدید لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری