شرکت بوز در حال آماده سازی برای معرفی و رونمایی از محصول جدید خود که این محصول مدلی جدید از سری QC با نام Bose QuietComfort 45 می باشد . این شرکت در فکر تولید و عرضه محصولی است که بتواند جایگزین بسیار مناسبی برای هدست قبلی سری QC  به نام QuietComfort 35 باشد . شرکت بوز هدست QuietComfort 35 در سال 2016 به بازار عرضه کرد که شاهد موفقیت بسیار زیاد این محصول در زمینه  فروش و رضایت کاربران بوذ. 

شرکت بوز توانسته تاییدیه  FCC برای عرضه هدست جدید QuietComfort 45 خود در ایالات متحده دریافت کند . به این نکته باید توجه داشته باشیم که شرکت ها برای گرفتن تاییدیه FCC برای محصولات خود باید طراحی و تغییرات خود را تمام کرده باشند و نسخه نهایی محصول خوذ را به FCC ارائه دهند تا این شرکت بتواند برسی های خود را انجام دهد و نتیجه نهایی را اعلام کند با توجه به این مطلب درمیابیم که شرکت بوز طراحی و تغییرات QuietComfort 45 را به پایان رسانده و آماده تولید این محصول می باشد .

با توجه به تصویری بالا که این تصویر ،  عکس منتشر شده از این محصول در  رنگ سفید آن  می باشد به این موضوع پی میبریم که این محصول از نظر ظاهری تفاوت زیاد و فاحشی با نمونه سری قبلی خود ندارد اما ازنظر سخت افزاری طبق اطلاعات به دست آمده انتظارمشاهده  پشرفت از نظر ظرفیت باتری و طول عمر کارکرد باتری و همچنین ا نظر کیفیت صدا خروجی و ازتباطاتت را داریم .

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساندبار

شرکت بوز سعی دارد که این هدست جدید را به عنوان یکی از بهترین هدست های بی سیم با ویژگی هایی بسیارخاصه  خود از جمله قابلیت حذف نویز به بازار ارائه دهد و رقابت محصولات مشابه شرکت های دیگر با این محصول را بسیار دشوار کند ، این در حالی است که محصول سری قبلی این سری به نام QuietComfort 35 نیز یکی از بهترین های این هدست ها در بازار می باشد و رقابت با آن بسیار دشوار بوده برای شرکت های دیگر پس سری جدی با توجه به ارتقا و بهبود نسبت به سری قبلی باعث می شود رقابت هیجان انگیزی را در بازار شاهد باشیم .

در طی این 5 سال اخیر باتوجه به برسی روند این شرکت درمیبابیم که توجه این شرکت بر روی سری های 700 و ایربادهای بالا رده خود بوده است که با رونمایی از این مخصول نشان داد که توجه خود را به سمت سری QC خود منعظف کرذه است .

انتظار میرود که حدود رنج قمت این محصول کمی بیشتر از مدل سری قبلی خود باشد که در رقمی در حدود 300 دلار می باشد ، باشد. 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری