شرکت سامسونگ قرار است گوشی جدید خود را که به نام گلکسی S21 FE 5G می باشد را در  اوایل سال آینده میلادی  رونمایی کند اما در این مدت حواشی و شایعات زیادی در رابطه با این گوشی پخش شده بود که امروز با وجود فاش شدن یک سری از مشخصات فنی و رندرهای رسمی این محصول می توانیم به برسی این گوشی بپردازیم ، این گوشی سری جدید تر و بروز تر از  گلکسی S20 FE 5G می باشد .

عکس های منتشر شده از این گوشی توسط وب سایت CoinBRS منتشر شده و با کمک این عکس ها میتوان به مشخصات ظاهری این دستگاه بپردازیم.
 


 

گلکسی S21 FE 5G مجهز به به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می باشد که و همچنین با نگاه کردن به پنل جلویی دستگاه دوربین سلفی این دستگاه را میتوانید مشاهده کنید که در یک حفره قرار گرفته ست و دارای کیفیت ۳۲ مگاپیکسل می باشد .

یک قابلیت بسایر کاربررد یو جذابی که طراحان این گوشی برای این گوشی در نظر گرفته اند سنسور اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر می باشد .

به سراغ برسی اجزای قرار گرفته در پنل پشتی این گوشی بریم ، با توجه به پنل پشتی دستگه شما میتوانید آرایش 3 دوربین به صورت خط عمودی را مشاهده کنید که شامل که شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی  و یک دوربین اولترا واید و یک دوربین تشخیص عمق آن می باشد .
 


البته که باید این نکته را در نظر داشته باشیم که مشخصاتی که در رابطه با دوربین این محصول جدید منتشر شده با آنچه در گذشته منتشر شده دارای تفاوت می باشد که احتمال می دهیم شرکت سامسونگ در آخر تصمیم به تغییر ترکیب دوربینی خود گرفته است و حدس میزنیم علت این تغییر کاهش هزینه ها و قیمت این محصول می باشد .

طبق احتمالات گفه میشود شرکت سامسونگ قرار است این گوشی گلکسی S21 FE 5G خود را بدون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه به بازار ارائه کند .

و در آخر به این اشاره کنیم که این دستگاه در کشور های مختلف با مشخصات تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ ارائه خواهد شد  و بالاترین نسخه‌اش از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی  بهره میبرد و همچنین این گوشی به باتری  ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده است.
 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری