شرکت اینستاگرام در حال اضافه کردن ویژگی های کاربردی به  لایو خود می باشد ،  قابلیت لایو امروزه بسیار پرکاربرد و پرطرفدار شده است به گونه ای که اکثر افراد روزانه از این قابلیت بسیار استفاده میکنند از جمله برای آموزش ، دورهمی و .... استفاده میکنند.

قابلیت جدیدی که این شرکت در حال تست برای لایو های خود می باشد ، اضافه کردن چندین ناظر به لایو های خود می باشد به این گونه که کابری که میخواهد لایو برگزار کند میتوانند چندین نفر به انتخاب خودش برای ناظر انتخاب کند وبدینن گونه دیگر فرد اصلی که لایو را برگزار میکند نیاز نیست که هم حواسش به نظم لایو باشد هم به مطالبی که میگه دیگر این ناظرها به جای اون فرد اصلی حواسشان به امنیت لایو هست و میتواندد کامن های منفی را پاک کنند یا افرادی که حضورشون در لایو مجاز نیست یا باعث مزاحمت دیگران میشود را بلاک کند و .... تا هم به روند لایو هم به شخص برگزار کننده لایو کمک کنند.
 


همانطور که در بالا گفتیم شرکت اینستاگرام به طور مرتب در حال اضافه کردن قابلیت های کاربردی به لایو های خود می باشد به گونه ای که در ماه گذشته  دو ویژگی جدید Live Scheduling و Practice Mode  به لایو های خود اضافه کرده است و در حال حاضر همم که در حال آزمایش ویژگی جدید افزودن ناظر به لایو خود می باشد.

همانطور که در عکس های بالا میبینید گزینه جدید اضافه کردن ناظر در بالاترین گزینه تنظیمات لایو می باشد و شما با انتخاب کردن این گزینه میتوانید افراد موردنظرتان برای نظارت بر لایو را انتخاب کنید که این افراد میتوانن از بین کسانی که لایو را مشاهده میکنند نیز باشند .
 

این قابلیت برای افرادی که از طریق لایو تولید محتوا میکنند و استفاده زیادی از لایو دارند بسیار پرکاربرد می باشد به گونه ای که به آن ها کمک میکند دیگر نگران افرادی که کامنت ها نامناسب میگذارند یا در لایو اختلال به وجود می آورند نباشند به دلیل اینکه ناظر های انتخابی حواسشان به لایو می باشد و میتوان از بی اخلاقی و نامنظم شدن لایو جلوگیری کنند.

با وجود تمام توضیحات ذکر شده در بالا باید بدانیم که قابلیت اضافه شدن ناظر به لایو هنوز در حال توسعه می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد و زمان اشتراک این قابلیت برای کاربران هنوز به طور دقیق مشص نمی باشد و همچنین ما به طوذ دقیق هنوز از اضافه شدن این قابلیت به لایو مطمئن نیستیم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم اینستاگرام بعد از مرحله تست این ویژگی در باره ی بود یا نبود این ویژگی چه تصمیمی میگیرد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری