گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ ، 721  گرم وزن د ارد و هنگام باز بودن این دستگاه در هنگام باز بودن ضخامت ۶.۴ میلی‌متری و در هنگام بسته بودن ضخامت ۱۴.۴ میلی‌متری خواهد بود.

این گوشی  به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ وحافظه رم  ۱۲ گیگابایت  مجهز می باشد که در حافظه های داخلی 256 و 512 ارائه خواهد شد ، اما باید این را در نظر بگیرید که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمیکند و حافظه شما تنها همان حافظه داخلی انتخابی گوشی می باشد . ظرفیت باتری این محصول نیز به ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت می رسد.

شرکت سامسونگ در طراحی این گوشی از دو نمایشگر استفاده کرده است ، که هر دوی این نمایشگر ها مجهز به  Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می باشد . مشخصات نمایشگر بیرونی به شرح رو به رو می باشد : ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۲۴.۴:۹ و رزولوشن ۸۳۲ در ۲۲۶۰ پیکسل خواهد بود که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود و همچنین یک حفره در قسمت بالایی این نمایشگر وجود دارد که جایگاه دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی می باشد .

مشخصات نمایشگر داخلی این گوشی  نیز به شرح روبه رو می باشد : ۷.۶ اینچی با رزولوشن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسل خواهد بود . با توجه به اطلاعات بالا درمیابیم که تراکم پیکسلی هردو نمایشگر به ۳۷۰ پیکسل در اینچ می باشد .

این گوشی را می توان به عنوان اولین گوشی سامسونگ با قابلیت دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی کرد .این دوربین  ۴ مگاپیکسلی قرار است به  اندازه پیکسل ۲.۰ میکرومتر و دریچه دیافراگم f/1.8  مجهز باشد .

شرکت سامسونگ در طراحی دوربین های  این گوشی از یک دوربین اصلی سه گانه با سنسور 12 مگاپیکسلی و همچنین سنسور اصلی از لرزشگیر اپتیکال و دریچه دیافراگم f/1.8 بهره مند می باشد و همچنین مجهز به یک دوربین تله‌ فوتو با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری می باشد ، در نهایت نیز به یک دوربین اولترا واید با زاویه ۱۲۳ درجه مجهز می باشد .

با زاجیتال همراه باشید تا به یک سری از نکات قابل توجه در رابطه با این محصول بپردازیم . نکته اول این است که این دستگاه هم د ر حالت باز و هم بسته نازک تر از سری قبلی خود می باشد . نکته دوم این است که در طراحی این دستگاه محلی برای قرارگیری قلم S Pen وجود ندارد برای همین این شرکت قاب مخصوصی را برای این محصول تولید کرده است . نکته سوم این می باشد که استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی می‌کند.نکته چهارم ،اینن گوشی  قادر به پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی و شارژ وایرلس است و نکته آخر این می باشد که این گوشی قابلیت پشتیبانی  از شبکه ۵G، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۰ را دارا می باشد .

پیش بینی میشود که گلکسی زد فولد ۳ با قیمت پایه 1900 یورو به بازارهای اروپا ارائه خواهد شد . احتمال میدهیم که متقضیان این محصول از اواخر این ماه جاری میلادی می توانند این محصول را تهیه کنند . رنگبندی های این محصول در رنگ‌های سبز، مشکی و نقره‌ای می باشد .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری