Redmi Smart Band Pro یکسال بعد از اسمارت بند اصلی معرفی شد و شایعات زیادی در رابطه با این محصول تا زمان معرفی این محصول منتشر شده بود ، با انتشار این محصول فهمیدیم این اسمارت بند نسجه جدی و مجهز تر می باشد نسبت به نسل قبلی و همچنین دارای ویژگی های بیشتری می باشد .

بدنه ساعت ردمی اسمارت بند پرو از جنس پلی کاپرولاکتام می باشد و همچنین جنس بند این محصول از سیلیکون نرم  می باشد . این ساعت مجهز به صفحه‌نمایش امولد ۱٫۴۷ اینچی می باشد که دارای روشنایی 450 نیت می باشد و همچنین دارای ۲۸۲ ppi می باشد که این محصول دارای  شیشه ۲٫۵ بعدی می باشد که از صفحه نمایش محصول محافظت میکند و هچنی از دیگر ویژگی های کاربردی این محصول قابلیت ضد آب بودن این محصول تا عمق 50 متر می باشد.


در ادامه به سراغ برسی ویژگی های این محصول میرویم ، این محصول دارای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مانیتور ضربان قلب معمولی PPG ، ردیابی SpO2 و یک سنسور نور برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه‌نمایش می باشد ، کاربران با استفاده از این سنسور ها میتوانند بیش از ۱۱۰ نوع تمرین را تشخیص دهد که ۱۵ مورد از آن‌ها حالت‌های حرفه‌ای می باشند.
 

ساعت ردمی پرو به باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز شده است که از طریق  کابل مغناطیسی کوچکی شارژ می شود و میزان شارز دهی این محصول که یکی از المان های مهم کاربران برای خرید محصولات می باشند به صورت حدود ۱۴ روز در حالت استفاده معمولی و ۲۰ روز در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی (power-saving mode) می باشد .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری