شما اگر از کاربران پلی استیشن باشید می دانید که شرکت سونی هر چند مدت یکبار آپدیتی های به عنوان بهینه‌سازی‌هایی را در عملکرد را منتشر میکند که باگ های آپدیت قبلی را از بین میبرد ، این آپدیت جدید نیز به این صورت می باشد و برای رفع باگ های آپدیت ماه سپتامبر آمده است .
 

مشخصات این آپدیت جدید به شماره  ۰۴.۰۳.۰۰-۲۱.۰۲ می باشد و حجمی که این آپدیت اشغال میکند در حدود ۹۱۳ مگابایت می باشد .
 

شرکت سونی تا زمانی که تغییر بسیار بزرگی در آپدیت خود منتشر نکرده باشد اطلاعات دقیقی در رابطه با آپدیتش منتشر نمیکند و فقط با نام آپدیت بهینه ساز منتشر میکند و آخرین آپدیت قبل از این آپدیت تقریبا برای ماه پیش بوده است.

با توجه به  برسی های بالا میدانید که این آپدیت جدید تغییراتی را در دستگاه شما به وجود نمی آورد و تنها ممکن است در پس‌زمینه پایداری و امنیت دستگاه  شما را ارتقا دهد اما توصیه ما به شما آپدیت کردن است به دلیل بهره مندی از ویژگی های گفته شده می باشد .
 

آپدیتی که در تاریخ اواخر شهریور  منتشر شد و تغییرات اساسی را در دستگاه به وجود آورد ازجمله پشتیبانی از درایو M.2 SSD دارای یک فقدان برای استفاده از درایو M.2 SSD بود که در این آپدیت جدید این فقدان از بین رفت و شما قابلیت استفاده از این درایو با بهره مند شدن از این آپدیت جدید دارید.
 

و از دیگر تغییراتی که با آپدیت کردن دستگاهتان برای شما پیش می آید میتوتن  به پشتیبانی از بلندگوهای استریو تلویزیون اشاره کرد ، پس شما اگر هدست Pulse 3D دارید میتوانید با مراجعه به بخش Sound Controls به تنظیمات دسترسی پیدا کنید و در آخر نیز میتوان به بهبود قابلیت‌های کنترل از را دور با بهره مند شدن از این آپدیت جدید اشاره کرد. 

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری