این تبلت نسخه استاندارد تبلت پد V7 پرو می باشد که در ابعاد کوچکتر شده ی پد V7 پرو می باشد که نمایشگر این تبلت در ۱۰.۴ اینچ می باشد که علاوه بر نمایشگر این محصول که کوچک شده نسبت به نسخه پد V7 پرو ، دارای تراشه ی ضعیف تری نیز می باشد ، تراشه ی این محصول به نام  مدیاتک Kompanio 900T می باشد.

به سراغ برسی نمایشگر ۱۰.۴ اینچی این محصول بپردازیم ، نمایشگر این محصول از نوع LCD می باشد و دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز می باشد و همچنین دارای سازگاری با پنل با HDR10 می باشد.

یکی از ویژگی های جذاب این گوشی پشتیبانی از قلم Magic-Pencil 2 می باشد که سطح فشاری که این دستگاه پشتیبانی می کند در حدود ۴۰۹۶ می باشد اما در حدود ۸ میلی‌ثانیه دارای تاخیر می باشد

شرکت آنر برای این محصول از تراشه مدیاتک Kompanio 900T استفاده کرده است . این دستگاه مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایت می باشد که به دلیل پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه خارجی شما میتوانید حاففظه گوشی خود را افزایش داده و به راحتی از گوشیتان بدون نگرانی از کمبود حافظه استفاده کنید ، در ضمن این گوشی دارای رم های 6 یا 8 گیگابایتی می باشد.
آنر پد V7 مجهز به 4 اسپیکر می باشد که قدرت و کیفیت صدای این محصول را بالا می برد ، همچنین این دستگاه از DTX: X Ultra  نیز پشتیبانی میکند.
 

شرکت آنر این محصول را به اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MagicUI 5.0 مجهز نموده است.

به برسی دوربین این گوشی بپردازیم ، دوربین پشتی این گوشی دارای کیفیت ۱۳ مگاپیکسل می باشد اما دوربین سلفی این محصول  دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی می باشد .

در آنر پد V7 از باتری باتری ۷,۲۵۰ میلی آمپر ساع استفاده شده است که قابلیت شارژ سریع  ۲۲.۵ واتی را نیز دارد.

این تبلت در سه رنگ آبی ، طلایی و نقره‌ای ارائه خواهد شد.

در آخر نیز به قیمت این محصول بپردازیم ، قیمت نسخه پایه این محصول با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۰۹ دلار  و مدل دیگر با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۵۵ دلار قیمت گذاری شده است. نسخه ۵G مدل اول قیمتی برابر ۴۰۲ دلار دارد.

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری