برای همه ما اتفاق افتاده که فردی با تماس گرفتن های مداومش مزاحمه ما شده باشد یا به هر دلیلی نخواهیم فردی بتواند با ما تماس بگیرد برای راه حل این روش گوشی هایی کع اندرویدی می باشند در اامه با زاجیتال همراه باشند که نحوه مسدود کردن شماره این افراد را به شما آموزش دهیم تا با خیال راحت بدون دغدغه ذهنی به هرکسی که نمیخواهید با شما تماس برقرار کند این اجازه را ندهید و آن را مسدود کنید.

در ادامه با زاجیتال همراه باشید که تا روش مسدود‌کردن تماس‌ها در گوشی‌های سامسونگ و گوشی گوگل پیکسل را به شما آموزش دهیم .


آموزش مسدودکردن تماس‌ها در گوشی‌های سامسونگ

شما باید ابتدا وارد قسمت  اپلیکیشن Phone شوید بعد  باید  بر روی گزینه ی Recents  کلیک کنید ووقتی وارد این فیلد شدید در بالای صفحه یک سه نقطه می بینید که روی آن کلیک راست کنید .
 


 


در ادامه وقتی برایتان صفحه موردنظر باز شده در منوی از شده در بین گزینه ها گزینه ی گزینه Settings  را انتخاب کنید .

 



بعد از باز شدن صفحه  Settings میتوانید گزینه Block Numbers مشاهده کنید که این گزینه را انتخاب کنید .

 



وقتی وارد صفحه می شوید از  طریق 2 گزینه می توانید مسدود کنید یا با انتخاب گزینه Block Unknown Callers می توانید همه  تماس هایی که شماره ی آن ها را در گوشیتان سیو ندارید به طور خودکار مسدود کنید یا هم میتوانید با نتخا بدستی شماره  موردنظر خودتان را وارد کنید  یا از بخش Recents و Contacts شماره مدنظر را به بخش مسدود‌کردن اضافه کنید 

 


 


اگر خواستید شماره را به صورت انتخبی وارد کنید بعد از وارد کردن شماره در بخش تعبیه شده گزینه + را انتخاب کنید.


 

و همچننین اگر شماره انتخابیتان را از Recents یا Contacts انتخاب کرده باشید ، همان موقع وارد لیست مسدود شده ها می شود . 
 


در بالا دیدیم که چقدر راحت در گوشی سامسونگ میتوانید شماره را مسدود کنید .

آموزش مسدودکردن تماس‌ها در گوشی‌های اندرویدی که از اپلیکیشن Phone by Google استفاده می‌کنند

این اپلکیشن به صورت پیش فرض بر روی  گوشی‌های گوگل پیکسل و بعضی از گوشی‌های اندرویدی نصب شده است و کاربرانی این گوشی ها را دارند امکان استفاده از این اپلکیشن را دارند . با زاجیتال در ادامه همراه باشید تا نحوه مسدود کردن تماس ها را با استفاده از این اپلیکشن را در ادامه آموزش دهیم .


شما ابتدا باید وارد اپلکیشن Phone   بشوید و بعد روی گزینه Recents کلیک کنید . در ادامه با باز شدن صفحه جدید شما در بالای صفحه سمت راست نماد سه نقطه را مشاهده می کنید که بای این گزینه را انتخاب کنید 

 



و بعد با باز شدن صفحه ی جدید شما میتوانید گزینه Call History را مشاهده کنید که این گزینه را باید انتخاب کنید .

 



هنگامی که صفحه ی Call History شما باز شد می توانید شماره ی مورد نظرتان را پیدا کنید بعد آن تماس را انتخاب کنید تا به شما اطلاعات بیشتری راجبع آن تماس ارائه بدهد وقتی کلیک کردین و باز شد شما حالا میتوانید در این صفحه گزینه ی Block/Report Spam را برای این شماره مشاهده کنید . 

 



 حال شما با انتخاب کردن این گزینه بای شما پنجره ای باز می شود تا مسدود کردن این شماره را تایید کنید و با انتخاب گزینه Block شماره انتخابی شما مسدد می شود و همچنین علاوه بر اینکه شما می توانید این شماره را از گوشی خودتان مسدود کنید می توانید به گوگل نیز این شماره را به عنوا هرزنامه گزارش دهید.




حالا میتوانید با مراجعه به بخش block number  ها این شماره را در آنجا مشاهده کنید .

نویسنده

در مورد نویسنده این مطلب بیشتر بدانید

  • سِودا  بزرگمهر
    سِودا بزرگمهر
    از اعضای تیم زاجی مگ و از طرفداران دنیای دیجیتال
نظرات کاربران زاجیتال

نظر شما در مورد مطلب بالا چیست؟

    هنوز وارد نشده اید

    برای ارسال نظرات خود میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید و یا اگر هنوز ثبت نام نکرده اید در چند ثانیه ثبت نام کنید

    ورود به حساب کاربری