بستن جست و جو

نحوه استفاده از FaceTime در دستگاه اندروید یا رایانه شخصی خود

فیس تایم طی سال‌ها مورد توجه کاربران اندرویدی بود، زیرا کیفیت تصویر و صدا عالی بود. در یک رویداد جالب، اپل در سال 2021 به افرادی که دارای تلفن، تبلت یا رایانه شخصی اندرویدی هستند اجازه می‌دهد از FaceTime در مرورگر وب خود استفاده کنند. کاربران اپل همچنین می‌توانند این مرورگرها را به عنوان برنامه‌های پیش‌فرض خود تنظیم کنند، که گام بزرگی است زیرا این شرکت اجازه جایگزینی برنامه‌های بومی خود را نمی‌دهد.تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

جهت خرید انواع موبایل های سامسونگ کلیک کنید

نحوه عملکرد FaceTime در اندروید و رایانه های شخصی

اپل یک برنامه ی فیس تایم برای اندروید و رایانه های شخصی ایجاد نکرده است بنابراین نمی توانید آن را از فروشگاه های انلاین دانلود کنید.بعضی از وب سایت ها ادعا دارند که فایل های APK فیس تایم دارند اما جعلی هستند و ممکن است به دستگاه شما اسیب برسانند.تنها راه استفاده از فیس تایم این است که از طریق مرورگر پیش فرض به آن دسترسی داشته باشید.اما شما به تنهایی نمی توانید شروع کننده ی تماس باشید.

سامسونگ خود را به اندروید 14 اپدیدت نکنید!!

راه برقراری تماس به این صورت است که کاربر اپل شروع کننده ی تماس می باشد و سپس آن را با شما به اشتراک می گذارد.شما با کلیک بر روی لینک به اشتراک گذاشته شده می توانید به تماس بپیوندید.برای استفاده از فیس تایم در ایفون به اپل ایدی نیازی نیست ولی باید نام خوذ را وارد کنید تا شرکت کنندگان بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

استفاده از فیس تایم در هر چیزی به جز ایفون تجربه کاملی را بعنوان کاربران اپل در اختیار شما قرار نمی دهد. شما می توانید به میکروفون و دوربین و حالت تمام صفحه و سوئیچ بین دوربین ها جلو و عقب دسترسی داشته باشید اما SHARE PLAY و اشتراک گذاری صفحه در دسترس نیستند زیر دستگاه شما ساخت اپل نیست.

همچنین نمیتوانید از استیکر ها استفاده کنید و فیلتر اعمال کنید و یا از دکمه ی اسکرین شات استفاده کنید.تماس های ویدویی فیس تایم با کاربران اندروید و رایانه شخصی فقط در صورتی امکان پذیر است که کاربر میزبان دستگاهی با iOS و iPadOS 15 یا بالاتر استفاده کند.

حل مشکل گیرکردن بکاپ واتس اپ

نحوه ی برقراری تماس

در اندروید و رایانه شخصی، به اتصال اینترنت پایدار و آخرین نسخه مرورگر نیاز دارید.افرادی که آیفون،آیپد یا مک بوک دارند می توانند با فیس تایم تماس بگیرند و پیوند برای دعوت به فیس تایم را برای کاربران غیر اپل بفرستند.به عنوان یک تماس گیرنده FaceTime، هنگامی که فردی سعی می کند از طریق پیوند به تماس شما بپیوندد، اعلان دریافت می کنید. باید به آنها اجازه بدهید. در غیر این صورت، حتی با کلیک بر روی دکمه Join نمی توانند شرکت کنند.

مراحل برقراری تماس

  • فیس تایم را باز کرده و روی گزینه ی create link کلیک کنید.

  • یک صفحه ی کوچک باز می شود.در قسمت فیس تایم لینک روی گزینه ی add name ضربه بزنید.

  • یک نام برای پیوند خود انتخاب کرده وآن را تایپ کنید و برای ذخیره روی ok ضربه بزنید.

  • پیوند فیس تایم را به اشتراک بگذارید.

  • به طور پیش فرض فیس تایم پیامی با پیوند دعوت می فرستد.
  • وقتی لینک دعوت ارسال شد افراد سعی می کنند به تماس شما بپیوندند در این صورت یک اعلان دریافت می کنید.برای مدیریت روی آن ضربه بزنید ودر صورت  تایید کاربران می توانند به تماس شما بپیوندند.

6 روش مختلف برای تماشای یوتیوب بدون تبلیغ

برای آشنایی با گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون تومان کلیک کنید

مراحل پیوستن به تماس در اندروید و رایانه شخصی

تنها از طریق پیوند یا لینک دعوت می توانید به تماس بپیوندید.شما باید نامی انتخاب کنید تا به مردم اجازه دهید شما را بشناسند.در مرحله ی بعد باید به فیس تایم اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفون را بدهید تا به شما امکان صحبت کردن را بدهد و دیگران بتوانند چهره ی شما را در حین تماس ببینند.

  • هنگاهی که پیوند فیس تایم را دریافت می کنید روی آن ضربه بزنید تا مرورگر راه اندازی شود.
  • فیس تایم برای استفاده از دوربین و میکروفون از شما اجازه می خواهد پس روی گزینه ی allow ضربه بزنید.

  • نام خود را در کادر تایپ کرده و سپس روی continue ضربه بزنید.

  • صفحه تماس فیس تایم باز می شود برای درخواست مجوز برای شرکت روی join ضربه بزنید.

  • منتظر بمانید تا تماس گیرنده به شما اجازه دهد.

باید در نظر داشته باشید ویژگی های فیس تایم برای کاربران اندروید و رایانه شخصی محدود است و فقط می توانید به ویژگی های اولیه تماس دسترسی داشته باشید.شما می توانید دوربین خود را روشن یا خاموش کنید،میکروفون خود را بی صدا یا با صدا کنید و نمای دوربین خود را تغییر دهید.

از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید امیدواریم اطلاعات سودمندی درباره ی فیس تایم در اختیار شما عزیزان قرار داه باشم.

نحوه استفاده از ایردراپ در موبایل اندروید

 

Inline