بستن جست و جو

نحوه استفاده از ایردراپ در موبایل اندروید

انتقال فایل بین دو گوشی هوشمند باید سریع و ساده باشد.یکی از این خدمات،ایردراپ است که به کاربران اجازه می دهدهر نوع داده ای را از یک دستگاه IOS به دیگری منتقل کنند.برای پاسخ به درخواست های رو به رشد کاربران اندروید،قابلیت AirDrop با مجموعه ای از جایگزین ها معرفی شده است.با زاجی مگ همراه باشید.

بدون هیچ اتلاف وقت،این مقاله راهنمای جامعی برای استفاده از AirDrop در اندروید ارائه خواهد داد،بدون توجه به مدل یا ورژن اندرویدی که استفاده می کنید.آن را با دقت بخوانید تا بهترین راه حلی که مناسب شماست را پیدا کنید.

حل مشکل گیرکردن بکاپ واتساپ

AirDrop برای اندروید چیست؟آیا اندروید ایردراپ دارد؟

AirDrop  اندروید،همانطور که از نامش پیداست یک سرویس جایگزین برای ایردراپ IOS است که به شما این امکان را می دهد به صورت بی سیم داده ها را بین دو گوشی اندروید به اشتراک بگذارید.بهترین قسمت این سیستم این است که نیازی به هیچ اتصال اینترنتی ندارد و سرعت انتقال بسیار سریع است.

سال هاست که کاربران اندروید برای انتقال داده از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگرُاز بلوتوث استفاده می کنندفاما سرعت کم و مخدودیت های سازگاری فایل همیشه بالاترین نگرانی کاربران بوده است.به همین دلیل نیاز به یک سرویسی مانند AirDrop برای اندروید با قابلیت به اشتراک گذاری حجم بزرگی از داده با سرعت بالا وجود داشت.

هرچند اندروید چند قدم مهمی در این زمینه برداشته است،اما هنوز هیچ سرویس داخلی اندرویدی وجود ندارد که با سرعت و کارایی ایردراپ IOS مطابقت داشته باشد.این به این سوال متداول ایا اندروید دارای AirDrop است،پاسخ می دهد.

6 روش مختلف برای تماشای یوتیوب بدون تبلیغ

به هرحال تعداد زیادی برنامه های شخص ثالث وجود دارند که به شما اجازه می دهند ئ. گوشی اندرویدی را به صورت بی سیم به هم متصل کرده و داده های نا محدود را با سرعت بسیار زیاد انتقال دهید.بخش بعدی شما را با این اپلیکیشن ها آشنا می کند.

9 روش مختلف برای حل مشکل کار نکردن آی مسیج

ایا برنامه اندرویدی وجود دارد که مانند ایردراپ اپل باشد؟

ایا سوال شما این است که آیا AirDrop با اندروید کار میکند یا دقیقا راه حل ایردراپ در سال 2023 چیست؟اینترنت پر از اپلیکیشن هایی است که ویژگی پیشرفته AirDrop را برای اندروید ارائه می دهند.با این وجود هیچ کدام از آن ها به همان اندازه Airdroid Personal کارآمد نیستند.با میلیون ها کاربر راضی،این این ابزار یک راه حل کامل برای “AirDrop” هر فایل بین دو دستگاه اندرویدی است.بررسی کنید که این برنامه چه امکانات دیگری برای شما به ارمغان می آورد.

Airdoid Personal بهترین راه حل اشتراک فایل چند پلتفرمی

این برنامه به عنوان بهترین راه حل برای اشتراک داده چند پلتفرمی شناخته شده است.کاربران میتوانند بدون هیچ مشکلی فایل هارا بین اندروید،مک،ios و ویندوز ارسال کنند.قابل گفتن است که سرعت انتقال نیز از AirDrop سریع تراست.

ویژگی های قابل توجه Airdroid Personal

  • ارائه روش "با یک کلیک" برای ارسال فایل بین دو گوشی هوشمند اندرویدی با استفاده از قابلیت اشتراک نزدیک
  • سازگاری با انواع سیستم عامل ها از جمله ios،اندروید،ویندوز و مک
  • سرعت انتقال فایل چندین برابر AirDrop
  • قابلیت به اشتراک گذاری انواع داده از جمله برنامه ها،عکس ها ویدیوها،موزیک،اسناد،مخاطبین و غیره
  • حفظ کیفیت داده ها در طول انتقال
  • ارائه روش هوشمند برای مدیریت فایل ها در اندروید شما

رفع مشکل دریافت نکردن SMS در آیفون

اشتراک با دستگاه های نزدیک

برترین ویژگی بی نقص Airdoid  قابلیت Nearby Share اندروید است که به یک گوشی اندرویدی اجازه می دهد دستگاه  اندرویدی دیگری را در نزدیکی کشف و به آن متصل شود.هنگامی که اتصال برقرار شود،کاربران می توانند فایل ها را سریع و به سرعت انتقال دهند،دقیقا مانند AirDrop.قاصله یک ضربه است تا هر نوع داده ای از گوشی اندرویدی خود را به همکار،دوست یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید  و همچنین با آن ها چتی دلپذیر داشته باشید.

آنچه ویژگی اشتراک نزدیک اندروید را حتی مفید تر از AirDrop  میکند،سازگاری آن با انواع مختلف پلتفرم ها است.با این قابلیت اشتراک گذاری فایل بین اندروید و ios و هم چنین ویندوز،مک و گوشی های هوشمند در دستان شماست.علاوه بر این،کاربران می توانند با استفاده از این ویژگی قدرتمند به صورت Real Time چت کنند.تمام این ویژگی های شگفت انگیز Airdroid Personal را به یک جایگزین طبیعی برای ایردراپ تبدیل کرده است.

اشتراک گذاری فایل ها در هر مکان

یکی دیگر از ویژگی های این برنامه،قابلیت اشتراک گذاری فایل با یک دستگاه دور از شما است.این امکان باعث می شود که از دردسر استفاده از پلتفرم ذخیره سازی ابری راحت شوید.ویژگی قدرتمند “Friends”  بدون توجه به فاصله بین آن ها امکان ارائه یک روش ساده برای اشتراک نامحدود بین هر دودستگاه را فراهم میکند.

فقط کافیست از دوست خود بخواهید که برای حساب اندروید ثبت نام کنند . سپس آن ها را به "دوستان" خود اضافه کنید.صبر کنید تا درخواست دعوت نامه شما پذیرفته شود و در نتیجه،اکنون می توانید بدون هیچ مشکلی فایل هارا به صورت Real Time به اشتراک بگذارید.

سامسونگ خود را به اندروید 14 اپدیت نکنید!!

فهرست دیگر ابزار های مفید

در قسمت پایین سه ابزار محبوب دیگر برای انتقال فایل بین دو گوشی هوشمند اندرویدی وجود دترد.با این حال ممکن است به اندازه ی Airdroid کارامد نباشند،اما میتوانند به شما کمک کنند تا کار را انجام دهید.بیایید آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

Nearby Share اندروید-معادلی برای ایردراپ اندروید

Nearby Share،یک برنامه پیشرفته ای است که توسط گوگل در سال 2020 به عنوان نسخه از Airdrop برای گوشی های اندروید معرفی شد.در حال حاضر این برنامه بر روی اندروید نسخه 6 به بالا موجود است.Nearby Share یک برنامه بسیار محبوب است که بیش از یک میلیون بار دانلود شده استو بیش از هزار Review دارد.این یک برنامه کاربردی و سریع ترین برنامه انتقال فایل است.

شما میتوانید به سرعت فایل ها،عکس ها،ویدیو ها و سایر محتوا را ارسال و دریافت کنید بدون اینکه کیفیت محتوا تغییر کند.علاوه بر این،این برنامه به شما اجازه می دهد که فایل ها را در حالت آفلاین به اشتراک بگذارید،زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید.یکی از مزیت های اصلی Nearby Share  این است   که شما برای ارسال فایل ها نیازی به ارائه اطلاعات شخصی خود ندارید،زیرا به شما اجازه می دهد که فایل هارا به صورت ناشناس ارسال کنید.

نقد و بررسی گلکسی S23 FE

Send Anywhere

اگر به دنبال  یک برنامه ساده و سبک برای ایردراپ در اندروید هستید،برنامه Send Anywhere را نصب کنید.این برنامه به شما اجازه می دهد تا اطلاعات را بین دو دستگاه به هر نقطه جهان منتقل کنیدفبدون اینکه نیاز به بودن در دامنه خاصی باشید.با استفاده از یم کد شش رقمی مشخص این برنامه دو گوشی را به هم متصل میکند و به شما اجازه می دهد تا تعداد دلخواهی فایل را بین آن ها به اشتراک بگذارید.با این حال حداکثر اندازه فایل برای انتقال در تلفن هنراه 300 مگابایت است.

Shareit

با بیش از 100 میلیون نصب و امتیاز 4.2 در فروشگاه گوگل پلی،Shareit یک گزینه کاربردی برای ارسال فایل ها بین دستگاه های اندرویدی است.این شرکت ادعا می کند که سرعت انتقال آن تقریبا 200 برابر سریع تر از بلوتوث است و تا 42 مگابایت بر ثانیه می رسد اما کاربران با این ادعا موافق نیستند.همچنین این برنامه با بسیاری از برند های محبوب اندرویدی از جمله شیائومی،ردمی،ریل می،ادوان،لنوو،سامسونگ و هواووی سازگار است.انتقال داده بدون افت کیفیت با این ابزار انتظار می رود.با این حال سرعت ممکن است یک ضعف بزرگ باشد.

Xender

Xender یک برنامه انتقال فایل مورد استفاده هزاران کاربر به دلیل سرعت بالا،سازگاری بالا و کاربرپسند است.این برنامه انتقال فایل های بزرگ را با سرعتی قابل توجه پشتیبانی می کند و مهم تر اینکه این برنامه از شما هیچ هزینه ای نمیگیرد اما از طرف دیگر برای ثطع اتصال غیر منتظره بین دستگاه هایتان و فراوانی تبلیغات آزار دهنده آماده باشید.

SnapDrop

 یک ابزار رایگان و منبع باز دیگر که به اشتراک گذاری فایل ها در پلتفرم های مختلف را پشتیبانی می کند اما انتظار انتقال داده فوق العاده سریع مانند Airdoid را نداشته باشید.دلیلی که بسیاری از مردم از Snapdrop استفاده می کنند این است که این ابزار از طریق WebRTC داده ها را به اشتراک می گذارد که فایل های شما را رمزگذاری می کند و پلتفرم را بسیار ایمن میکند.

به دلیل مشکلات رایج سازگاری،ممکن است هنگام تلاش برای ارسال فایل از اندروید به مک یا از آیفون به ویندوز با تاخیر مواجه شوید.با این حال این یک برنامه قابل اعتماد برای به اشتراک گذاری فایل ها بین پلتفرم های مختلف است.

معیار های انتخاب بهترین راه حل Airdrop اندروید

اکنون شما درباره ی محبوب ترین ابزار های AirDrop بین اندروید و آیفون در سال 2023 مطلع هستید اما چگونه باید بهترین را برای خود انتخاب کنید.در زیر 3 عامل برتری را برشمرده ایم که میتواند به شما کمک کند تا برنامه ای که برای شما بهترین است را انتخاب کنید.

سامسونگ از سری جدید گلکسی S24 رونمایی کرد

1-سازگاری

در ابتدا و قبل از هرچیز،ابزاری کع انتخاب می کنید باید دستگاه شمارا پشتیبانی کند.بدون توجه به اینکه برنامه چقدر کارآمد است،اگر با آیفون،اندروید یا مک شما سازگار نیستفبی استفاده خواهد بود.بنابراین سازگاری نرم افزاری که قصد خرید آن را دارید بررسی کنید.خوشبختانه Airdroid Personal برنامه ای است که بی دردسر با تمام نسخه های موجود آیفون،اندروید،مک و ویندوز هماهنگی دارد.

2-سرعت انتقال

Airdrop  برای سرعت فوق العادش در انتقال مشهور است. سرعت فاکتور مهمی است هنگامی که شما قصد انتقال فایل های بزرگ بین دستگاه ها را دارید.

3-امنیت و حریم شخصی

همیشه از نرم افزاری استفاده کنید که امنیت شخصی تان را تضمین کند.نباید هیچ گونه گزارش از نشت داده یا نقض حریم شخصی کاربران داشته باشد و در همین جاست که Airdroid Personal  ویژگی های خواص خود را دارد

سخن آخر

پس از خواندن این مقاله،شما یک ایده درباره ی ایردراپ برای اندروید به دست آورده اید.با اینکه دستگاه های اندروید درحال حاضر با ویژگی ایردراپ به صورت پیش فرض تجهیز نشده اند،اما چندین ابزار وجود دارند که به شما خدمات AirDrop برای اندروید را ارائه می دهند.با استفاده از این برنامه ای قدرتمند،انتقال داده های نا محدود بین هر دو تلفن هوشمند اندرویدی به دست شماست.این که گدام را انتخاب کنید به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

Inline