بستن جست و جو

دوربین فضای باز شیائومی BW300 با دید درشب رنگی,باتری قابل شارژ و صدای دو طرفه عرضه شد

دوربین BW300 یک دوربین نظارتی جدید از شیائومی است که اکنون برای خریداران بین‌المللی در دسترس است. این دوربین مناسب برای استفاده در فضای باز است و با باتری قابل شارژ ارائه می‌شود که امکان راه‌اندازی یک سیستم کاملاً بی‌سیم را فراهم می‌کند.

دوربین امنیتی فضای باز شیائومی BW300 اکنون به صورت جهانی در دسترس است. این دستگاه جدید برای استفاده در فضای باز طراحی شده و دارای باتری قابل شارژ است. همچنین ارتباط صوتی دوطرفه را ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید هواپز بدون روغن

ویژگی‌ها

دوربین امنیتی فضای باز جدید شیائومی دارای بدنه‌ای است که به لطف گواهینامه IP67 از قطعات الکترونیکی آن در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌کند. ظرفیت باتری این دوربین امنیتی ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که تا ۱۸۰ روز استفاده بدون وقفه را فراهم می‌کند. این مدت زمان قابل دستیابی است به شرطی که دوربین بیش از ۱۰ بار در روز تحریک نشود. دوربین امنیتی همچنین دارای یک پنل خورشیدی ۵ وات اختیاری است که باعث می‌شود باتری آن به صورت نامحدود شارژ بماند. این دوربین بدون نیاز به اتصال کابلی می‌تواند به راحتی در مکان‌های مختلف قرار گیرد.

اطلاعات سودمند درباره ی تنظیمات دوربین گوشی شیائومی

این دوربین دارای وضوح ۳ مگاپیکسل است و زاویه دید ۱۳۰ درجه‌ای را فراهم می‌کند. لنز آن تصاویر با کیفیت بالا را حتی در شرایط محیطی نامناسب ارائه می‌دهد. دوربین دارای قابلیت دید در شب رنگی است و می‌تواند هم با LEDهای مادون قرمز و هم با LEDهای معمولی که در محدوده مرئی عمل می‌کنند، استفاده شود. هنگام استفاده از LEDهای مادون قرمز یا LEDها، ضبط رنگی امکان‌پذیر است.

بررسی بهترین بخور های شیائومی

دوربین امنیتی فضای باز شیائومی BW300 ارتباط صوتی دوطرفه را فراهم می‌کند و به طور یکپارچه در اکوسیستم خانه هوشمند ادغام می‌شود. تاریخ دقیق عرضه دوربین امنیتی فضای باز شیائومی BW300 هنوز اعلام نشده است. با این حال، با توجه به فهرست شدن محصول توسط Gshopper و همچنین صدور گواهینامه آن، انتظار می‌رود که عرضه آن به زودی انجام شود.

قیمت‌گذاری

دوربین فضای باز شیائومی BW300 در سایت Gshopper با قیمت ۶۵ دلار به فروش می‌رسد. باید توجه داشت که این فروشگاه رسمی شیائومی نیست و مشخص نیست که آیا شیائومی به زودی این دوربین را به طور رسمی در سطح جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر.

Inline