بستن جست و جو

اطلاعات لو رفته از تاریخ انتشار نسخه ویژه گلکسی فولد 6

در این مقاله کوتاه قصد داری به بررسی اطلاعات لو رفته از تاریخ انتشار نسخه ویژه "گلکسی فولد 6" سامسونگ بپردازیم.با زاجی مگ همراه باشید.

شایعات حاکی از آن است که گوشی تاشوی نازک‌تر سامسونگ به نام "Galaxy Z Fold Special Edition" عرضه خواهد شد و قرار بود در 25 سپتامبر معرفی شود. اما این اتفاق نیفتاد. با این حال، ممکن است خبرهای جدیدی درباره زمان عرضه داشته باشیم.

راهنمای خرید هواپز بدون روغن

طبق اطلاعاتی که از یک خرده‌فروش کره‌ای به بیرون درز کرده است، زمان پیش‌سفارش و عرضه "Samsung Galaxy Fold6 Special Edition" مشخص شده است – دقت کنید که این مدل با "Galaxy Z Fold Special Edition" متفاوت است.

این اطلاعات نشان می‌دهند که زمان عرضه و پیش‌سفارش این نسخه ویژه به زودی اعلام خواهد شد، و علاقه‌مندان به این گوشی تاشوی پیشرفته می‌توانند آن را سفارش دهند.

این موضوع ممکن است یک اشتباه تایپی باشد، شاید هم نام تجاری واقعی دستگاه یا حتی کاملاً ساخته شده باشد. در هر صورت، بهتر است هنگام خواندن این خبر به این نکته توجه داشته باشید، به‌ویژه که صفحه مورد نظر نیز دیگر برای ما قابل دسترسی نیست.

6 روش مختلف برای تماشای یوتیوب بدون تبلیغ

در هر صورت، آنچه به نظر می‌رسد صفحه ذکر کرده این است که پیش‌سفارش برای این دستگاه در کره از 18 اکتبر شروع و در 24 اکتبر به پایان می‌رسد و سپس این گوشی در 25 اکتبر عرضه خواهد شد. شاید هم اطلاعات لو رفته برای تاریخ 25 سپتامبر فقط ماه را اشتباه ذکر کرده بودند و زمان‌بندی کلی درست بوده است.

البته، اگر این یک اطلاعات واقعی از خرده‌فروش باشد و نه فقط زاییده تخیل کسی، باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه چیزی واقعاً حقیقت دارد.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی زیر 3 میلیون تومان

گفته می‌شود "Galaxy Z Fold Special Edition" (یا هر نام دیگری که در نهایت خواهد داشت) از گلکسی Z Fold6 که در ماه ژوئیه عرضه شد، بزرگ‌تر (صفحه داخلی تاشو 8 اینچی و صفحه پوششی 6.5 اینچی)، نازک‌تر (10.6 میلی‌متر هنگام تا شدن) و بهتر تجهیز شده باشد (دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی). با این حال، ظاهراً این دستگاه فقط در کره و چین به فروش خواهد رسید، گویی بقیه دنیا شایسته داشتن این مشخصات نیستند – آیا می‌توانیم از این استراتژی چنین نتیجه‌گیری کنیم؟

Inline