بستن جست و جو

معرفی بهترین اپلیکیشن های فیلم و سریال

زمانه‌ی دانلود فیلم و سپس تماشای آن در حال به پایان رسیدن است.امروزه استفاده از گوشی‌های اندرویدی و اینترنت رواج زیادی دارد. به‌ همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را از طریق برنامه‌های مخصوص دنبال کنند. هم اکنون برنامه های زیادی برای انجام این کار منتشر شده‌اند.برخی از این برنامه ها ایرانی و برخی غیر ایرانی هستند.در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه رایگان تماشای فیلم و سریال را به شما عزیزان معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

فیلیمو

این برنامه یک اپلیکیشن ایرانی است که شناخته شده ترین اپلیکیشن ایرانی است.در این اپلیکیشن فیلم و سریال های مختلف با توجه به ژانرشان دسته بندی شده‌اند.این برنامه در هر دو سیستم عامل اندروید و ios قابل اجراست و به راحتی از اپ استور و کافه بازار قابل دانلود خواهد بود.البته گفتنی است که استفاده از فیلیمو رایگان نیست و با خرید اشتراک ماهانه می‌توانید به آرشیو بزرگ از فیلم و سریال‌ها دسترسی پیدا کنید.یکی از ویژگی‌های فیلیمو این است که علاوه بر اپلیکیشن، دارای یک نسخه‌ی تحت وب است که برای تماشای فیلم و سریال بر روی کامپیوتر خود نیز استفاده نمایید. هر خرید اشتراک ماهانه، امکان اتصال سه کاربر همزمان فعال را فراهم آورده است.

نماوا

 این اپلیکیشن کار خود را از سال ۹۳ تحت مالکیت شرکت شاتل آغاز کرده است. نماوا مانند برنامه‌ی فیلیمو برخی از فیلم و سریال‌های خارجی همراه با دوبله‌ فارسی در آرشیو اختصاصی خود قرار داده است.یکی از قابلیت‌های جذاب نماوا این است که با انتخاب گزینه‌ی تماشای ایمن برای کودک، محتوای مناسب آن‌ها نمایش داده می‌شود.اگر از اینترنت ایرانسل، رایتل و ماهان نت استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون خرید اشتراک به تماشای فیلم بپردازید. در این‌حالت اینترنت مصرفی شما کامل محاسبه می‌شود؛ اما در صورت خرید اشتراک حجم مصرفی نیم‌ بها است.از طرفی اگر از مشترکان های وب، مبین نت، آسیاتک، شاتل، پیشگامان و داتک باشید، تماشای فیلم با اپلیکیشن نماوا رایگان بوده و از حجم اینترنت شما مصرف نمی‌کند.

آیو

آیو نیز یک اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال بوده که مانند دیگر برنامه‌ها امکان تماشای آنلاین و آفلاین فیلم و برنامه‌ها را به شما می‌دهد. با این اپلیکیشن می‌توانید فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی، کارتون و انیمیشن، شبکه‌های برنامه آیو و تلویزیون ایران را در هر زمان و مکانی به راحتی تماشا کنید. از شبکه‌های اختصاصی آیو می‌توانیم به آیوتون مخصوص کودکان و آیواسپرت که شبکه‌ای ورزشی است اشاره کنیم.

علاوه بر دسته‌بندی فیلم و برنامه‌ها بر اساس ژانر آن‌ها، امکان جستجوی فیلم مدنظر نیز در این برنامه وجود دارد.

با خرید اشتراک آیو علاوه بر دسترسی به تعداد زیادی فیلم و سریال، شما می‌توانید برنامه‌های زنده را نیز تا 14 روز پس از پخش نیز ببینید و چیزی را از قلم نیندازید.

مشترکین همراه اول، های وب، آسیاتک و فن آوا با خرید اشتراک از این برنامه می‌توانند بدون مصرف اینترنت از فایل‌های این برنامه استفاده کنند.

6 روش مختلف برای تماشای یوتیوب بدون تبلیغ

فیلم‌ نت

سرویس فیلم نت هم محتواهای ایرانی و هم محتواهای خارجی را پخش می‌کند و میزان قابل توجهی محتواهای اختصاصی هم دارد که فقط در فیلم نت می‌توان تماشا کرد. بعلاوه برخی از دوبله‌های فیلم نت هم اختصاصی است.متاسفانه این اپلیکیشن فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد.

Tubi

اپلیکیشن پخش فیلم و سریال Tubi یکی از بهترین استریم‌های رایگان محتوا به شمار می‌رود .اپلیکیشن Tubi شباهت بسیاری به نسخه‌ی تحت وب دارد، اما برای استفاده با گوشی هوشمند گزینه‌ی مناسب‌تری به نظر می‌رسد.از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن را میتوان دسترسی به فیلم‌ها در ژانرهای گوناگون دانست که هر کس با توجه به سلایق خود قادر به پخش آن‌ها است.کیفیت پخش این اپلیکیشن بسیار بالا بوده و تمام فیلم‌ها به‌ صورت هفتگی بروزرسانی خواهند شد.

BoxTV 

این اپلیکیشن بیش از 5000 ساعت فیلم را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است.رایگان بودن برنامه BoxTV  برای دانلود و مشاهده بسیاری از فیلم هایش یکی از اصلی ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود. خوشبختانه برنامه BoxTV  شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود.در این برنامه سعی شده تا بیشتر فیلم‌های هندی و انگلیسی تحت پوشش قرار گیرند، بنابراین اگر از علاقمندان به فیلم‌های هندی هستید، برنامه BoxTV یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

Netflix

اگر علاقه مند به فیلم و سریال باشید قطعا این نام به گوشتان خورده است .برنامه نتفلیکس (Netflix) یکی از شناخته‌شده‌ترین، به روزترین، محبوب‌ترین و جامع‌ترین منابع ارائه دهنده آرشیو فیلم و سریال‌های روز دنیا به شمار می‌رود که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است.برای استفاده کامل از خدمات برنامه Netflix و دسترسی به آرشیو جامع فیلم، سریال و شوهای تلویزیونی آن باید هزینه مشخصی پرداخت شود و اشتراک این اپلیکیشن خریداری گردد.

Yidio

Yidio این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده‌ است تا از فیلم‌های مورد علاقه خود لیستی تهیه کرده و آن‌ها را در صفحه کاربری شخصی خود مشخص کنند. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن Yidio میتوان به دسته‌بندی برترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها، دسته‌بندی ژانرهای مختلف، امکان تماشای رایگان و امکان فیلتر کردن برای دسترسی راحت‌تر اشاره کرد.تنها مشکل٬ تعداد زیاد فیلم‌های پرداختی و اشتراکی است که در لابه‌لای این عناوین رایگان می‌توان مشاهده کرد.

Crackle

فیلم‌های رایگان ارائه شده در این اپلیکیشن دارای تبلیغات هستند.اپلیکیشن Crackle بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال در گوشی محسوب می‌شود این برنامه به ثبت نام یا خرید اشتراک نیاز ندارد و کاملا رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

Flipps HD

اپلیکیشن Flipps HD شامل دو نسخه اندروید و iOS می‌شود.این اپ به صورت رایگان منتشر شده و گذشته از آرشیو فیلم و سریال‌هایش بیش از 100 شبکه تلویزیونی را هم ساپورت می‌کند. پس اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال هستید، Flipps HD را به خاطر بسپارید.

تلوبیون

این برنامه فقط از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند.بخش فیلم و سریال برنامه تلوبیون به سه دسته‌ بندی فیلم‌ سینمایی، سریال و کودک و نوجوان تقسیم شده است که در هر قسمت فیلم و سریال‌های خاصی ارائه می‌شود. لازم به اشاره است که علاوه بر امکان تماشای آنلاین این فیلم و سریال‌ها امکان دانلود آن‌ها هم با کیفیت‌های مختلف وجود دارد.

Hulu

اپلیکیشن Hulu به دلیل کیفیت بسیار خوبی که ارائه کرده است، توانسته به یکی از جدی‌ ترین رقیب‌های نتفلیکس در زمینه پخش فیلم و سریال تبدیل شود. این برنامه  برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.برای استفاده از قابلیت‌های آن و دسترسی به آرشیو کامل فیلم و سریال‌هایش شما ملزم به پرداخت هزینه مشخصی خواهید بود. بنابراین برنامه Hulu را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه‌های پخش فیلم و سریال فراموش نکنید.

Inline