بستن جست و جو

معرفی بهترین برنامه های تغییر لوکیشن

گاهی لازم است لوکیشن را در تلفن همراه خود به دلایل امنیتی و... تغییر دهید که قبلا برای تغییرات باید گوشی اندروید خود را روت کرده و سپس وارد تنظیمات می شدید.اما اکنون کافی است وارد فروشگاه گوگل پلی شده و برنامه های تغییر لوکیشن را دانلود و نصب کنید و در این صورت نیازی به روت کردن گوشی نیست.البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که همه ی برنامه های موجود در گوگل پلی ممکن است کارایی مطلوب را نداشته باشند و به طور دقیق لوکیشن مورد نظر شما تغییر ندهند.در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن های تغییر لوکیشن را به شما معرفی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

1- اپلیکیشن تغییر لوکیشن Spoofer

این اپلیکیشن دارای دو نسخه رایگان و پولی برای کاربران می باشد.این اپلیکیشن یکی از بهترین هاست و با آن می توانید موقعیت مکانی خود را در گوشی اندروید تغییر دهید.نسخه ی رایگان این اپلیکیشن بیشتر ویژگی های مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نسخه پولی حالت جوی‌ استیک (Joystick) را روی صفحه‌ نمایش گوشی شما شبیه‌ سازی می‌کند تا با استفاده از داده‌های استاندارد GPS روی گوشی خود لوکیشن را تغییر داده و در مسیر موردنظر حرکت کنید.

برای بعضی از بازی ها لازم است لوکیشن خود را تغییر دهید و برای فعال شدن این ویژگی باید از نسخه ی پولی آن استفاده کنید.

2- برنامه تغییر لوکیشن Fake GPS

این برنامه از سرعت بالایی برخوردار است و کار کردن با آن برای هر کاربری راحت است.اگر می خواهید یک موقعیت مکانی دقیق را انتخاب کنید می‌توانید این موقعیت مکانی را با استفاده از مختصات جغرافیایی که به صورت پیش‌فرض در این اپلیکیشن در اختیار شما قرار گرفته انتخاب کنید.این برنامه قابل اجرا برای بازی نیست و برای تغییر موقعیت برنامه ی بسیار ساده و دقیقی است.

3- برنامه تغییر لوکیشن Fake GPS Location Professional

اگر طرفدار بازی‌هایی با لوکیشن مجازی مانند پوکمون هستید و نیاز دارید برای بازی حالت جوی‌استیک (joystick) را روی صفحه‌ نمایش خود فعال کنید، اپلیکیشن Fake GPS Location Professional یکی از بهترین برنامه‌های موجود می باشد.

نسخه رایگان Professional به صورت استاندارد دارای حالت جوی‌استیک است که می‌توانید بدون هیچ مشکلی بازی را تحت کنترل خود بگیرید.و این قابلیت در اپلیکیشن Fake GPS Location Spoofer فقط در نسخه ی پولی قابل دسترس بود.شما با کمک این اپلیکیشن میتوانید موقعیت های مکانی مورد غلاقه ی خود را در برنامه ذخیره کرده و در صورت نیاز به سرعت موقعیت مکانی خود را بر اساس لوکیشن‌های ذخیره شده تغییر دهید.

حل مشکل گیرکردن بکاپ واتس اپ

4- برنامه تغییر لوکیشن Fake GPS Location 2023

نصب این برنامه بسیار ساده است و تمامی قواعد برای راه اندازی در اختیار کاربران قرار میگیرد.این برنامه یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های تغییر موقعیت است که در هر به روز رسانی تنها نام آن تغییر میکند.این برنامه حالت جوی‌استیک (joystick) ندارد؛ و اگر قصد دارید موقعیت مکانی خود را به طور مداوم تغییر دهید و روی صفحه‌ نمایش گوشی خود از مکانی به مکان دیگری حرکت کرده و مسیر را پیمایش کنید، باید سراغ برنامه های معرفی شده ی دیگر بروید.بازگشت به لوکیشن فعلی از موقعیت مکانی تغییر یافته نیز بسیار ساده است. کافی است نشانگر خود را روی نقشه حرکت داده و گزینه Start Fake GPS Location را انتخاب کنید.

5- برنامه تغییر لوکیشن GPS Emulator

این برنامه نیز یکی دیگر از اپلیکیشن‌های تغییر لوکیشن رایگان بوده که به طور پی‌درپی به‌روزرسانی می‌شود و برای استفاده از ویژگی‌های بیشتر این برنامه، لازم است نسخه پریمیوم آن را تهیه کنید

راه‌های مختلفی برای پیمایش روی نقشه این برنامه وجود دارد و چنانچه از نحوه پیمایش با برنامه Google Map آشنا باشید، می‌توانید به سادگی از نقشه موجود در این برنامه استفاده کنید. این برنامه نقشه‌های هوایی، ماهواره‌ای و زمینی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین یک نقشه گرافیکی استاندارد با جزئیات توپوگرافی منطقه نیز ارائه می‌کند.

6- برنامه تغییر لوکیشن Location Changer

ویژگی های پیشرفته برای تغییر مکان  در این نرم افزار جای گرفته است.با این برنامه میتوانید نقاطی را روی مسیر انتخاب کنید هنگام حرکت در مسیر این طور به نظر برسد که در حال قدم زدن بین نقاط دیدنی در یک مکان خاص هستید.این برنامه دارای جوی استیک است که این مورد برای بازی هایی که نیازمند تغییر موقعیت هستند عالی است. این برنامه مشابه گوگل مپ می باشد.

7- برنامه تغییر لوکیشن Fake GPS Location: Joystick and Routes

این برنامه با قابلیت تغییر موقعیت و حالت جوی استیک می باشد.جوی استیک در این برنامه بسیار دقیق بوده و می‌توانید درخیابان یا مکان‌های موردنظر طوری حرکت کنید که کاملاً واقعی به نظر برسد.

مانند سایر برنامه‌های موجود در این لیست، برای استفاده از برنامه Fake GPS Location: Joystick and Routes نیازی به روت یا جیلبریک گوشی هوشمند خود ندارید و کافی است به تنظیمات Developer در گوشی هوشمند خود رفته سپس گزینه Allow Mock Locations را فعال کنید.

آیا برای تغییر لوکیشن نیاز به روت کردن یا جیلبریک کردن گوشی هوشمند داریم؟

خیر، تمامی برنامه‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، نیازی به روت کردن یا جیلبریک کردن گوشی ندارند.

Inline