بستن جست و جو

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

رویداد دیشب گلکسی آنپکد سامسونگ Galaxy Unpacked مملو از اعلامیه‌های محصولات جدید بود، از جمله اولین نسخه‌ی حلقه مورد انتظار گلکسی، گوشی‌های هوشمند جدید Z Fold 6 و Z Flip 6، ساعت‌های گلکسی Watch 7 و Watch 7 Ultra، و طراحی جدید Galaxy Buds 3 و Buds 3 Pro. وای! و این حتی شامل به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار سامسونگ و ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی نمی‌شود.

گوشی‌های سامسونگ  به‌ روزرسانی‌هایی دریافت کردند تا با سری گلکسی S24 که اوایل امسال عرضه شد همگام شوند. هر دو دستگاه هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری تضمین شده دارند. سامسونگ همچنین قابلیت Circle to Search و پشتیبانی از دستیار مجازی Google Gemini را اضافه کرده است.

حلقه جدید گلکسی سبک‌وزن اما گران‌قیمت است

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل، گلکسی رینگ را معرفی کرد و برداشت‌های اولیه ما را پاسخ داد، اما در مراسم دیشب ما جزئیات کامل و تجربه عملی عمیق‌تری به دست آوردیم. این حلقه اندرویدی با قیمت ۴۰۰ دلار گران است، اما برخلاف رقیب ارزان‌ترش، Oura Ring Gen 3، نیازی به اشتراک ماهیانه ندارد.

برای تحلیل بهداشت شخصی‌شده توسط هوش مصنوعی به یک گوشی گلکسی نیاز دارد. می‌توانید اکنون آن را پیش‌خرید کنید تا در ۲۴ ژوئیه تحویل داده شود.عمر باتری بسته به اندازه، بین شش تا هفت روز متغیر است و کیس شفاف می‌تواند ۱.۵ بار شارژ را نگه دارد.

گلکسی Z Fold 6 صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و روشن‌تر دریافت می‌کند

گلکسی Z Fold 6 تغییرات زیادی را معرفی می‌کند، از جمله صفحه‌نمایش جلویی بزرگ‌تر، ارتقاء به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3، خنک‌کنندگی بهبود یافته (برای بازی)، صفحه‌نمایش روشن‌تر (۲۶۰۰ نیت) و سنسور جدید ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین فوق‌عریض با حساسیت بهتر در نور کم. همچنین، لولا قوی‌تری دارد و تغییراتی در صفحه‌نمایش ایجاد شده تا چین‌خوردگی را صاف‌تر و دوام آن را افزایش دهد. از Raytracing و بهینه‌سازی Vulkan پشتیبانی می‌کند و حاشیه باریک‌تری دارد، همه به نام بهبود تجربه بازی. همچنین افزایش قیمت وجود دارد: اکنون قیمت آن از ۱۹۰۰ دلار شروع می‌شود. می‌توانید از امروز پیش‌خرید کنید و قرار است در ۲۴ ژوئیه تحویل داده شود.

همچنین قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی وجود دارند، از جمله چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی گلکسی که در دوربین‌ها و لپ‌تاپ‌ها با نام‌های مختلف مشاهده می‌کنیم. این ویژگی‌ها شامل Portrait Studio (که تصویر را مجدداً سبک‌بندی می‌کند، به عنوان مثال به صورت آبرنگ)، ابزاری که با استفاده از هوش مصنوعی  اشیاء کشیده‌شده را به تصاویر اضافه می‌کند، پیشنهاد خودکار کلمات هنگام نوشتن، حالت مکالمه که از دو صفحه نمایش استفاده می‌کند تا ترجمه را روی یکی و متن اصلی را روی دیگری نشان دهد و موارد دیگر هستند.

گلکسی Z Flip 6 دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اضافه می‌کند

 در مورد Z Fold 6، سامسونگ طراحی صفحه نمایش گلکسی Z Flip 6 را به‌روزرسانی کرده است تا خط وسط صفحه کمتر دیده شود. همچنین به دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و دوربین التراواید  12 مگاپیکسلی همانند Fold 6ارتقا یافته‌اند ، همچنین باطری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی بزرگتری نیز دارد. علاوه بر این، این دستگاه همان پردازنده و Vaper Chamber (برای خنک کردن بهتر در بازی) را دارد که در دیگر دستگاه‌ها وجود دارد. از امروز پیش‌خرید با قیمت پایه کمی بالاتر از نسخه قبلی آغاز شده است .

امکانات جدید ویژه Flip شامل زوم خودکار است که هنگام عکاسی در حالت Flex وقتی گوشی قرار داده شده، اشیا را شناسایی کرده و به صورت خودکار اتوفریم می‌کند. اکنون می‌توانید چندین ویجت را روی صفحه کوچک روی گوشی قرار دهید و هنگام متن‌نویسی، پاسخ‌های پیشنهادی بر اساس پیام‌های قبلی ارائه دهد. همچنین دارای تصاویر پس‌زمینه است که با تغییرات زمانی یا آب و هوا تغییر می‌کنند.

گلکسی واچ الترا و واچ ۷ شامل تشخیص Sleep Apnea هستند

گلکسی واچ الترا  رقیب مقاوم اندرویدی برای  مدل گران قیمت تر اپل واچ الترا 2 است. با قیمت ۶۵۰ دلار، گران‌ترین محصول سامسونگ نیز محسوب میشود. سامسونگ از طراحی چهارگوشی  استفاده کرده، پردازنده‌ای سریع‌تر از مدل‌های دیگر را به‌کار برده، تشخیصSleep Apnea را که توسط اداره غذا و داروی آمریکا تأیید شده، اضافه کرده و بر دوام برای استفاده در فضای باز تمرکز کرده است. این ساعت از تیتانیوم ساخته شده و در رنگ‌های خاکستری، سفید یا نقره‌ای عرضه می‌شود.

یک حسگر بیواکتیو بازطراحی‌شده وجود دارد که از حسگر ضربان قلب، سیگنال الکتریکی ضربان قلب و حسگر بیوامپدانس که کامپوزیشن بدن را اندازه‌گیری می‌کند، پشتیبانی می‌کند. شرکت ادعا می‌کند که این حسگر دقیق‌تر از ساعت‌های گلکسی قبلی در بسیاری از مطالعه های انجام شده است. قابلیت‌های ورزشی این مدل در مقایسه با مدل‌های دیگر ساعت بیشتر شده است، بعلاوه یک آزمون توان آستانه عملکردی ۴ دقیقه‌ای خاص برای دوچرخه‌سواری وجود دارد که حداکثر سطح شدت که می‌توانید برای یک ساعت حفظ کنید را پیش‌بینی می‌کند.

مکانیزم اتصال بند بهینه شده است، اما این به این معنی است که بندهای قدیمی روی این ساعت کار نخواهند کرد و بالعکس. عمر باتری بسته به نوع استفاده بین ۴۸ تا ۱۰۰ ساعت ارزیابی شده است.

ساعت گلکسی ۷ ارزان‌تر با قیمت ۳۰۰ دلار تا ۳۲ گیگابایت حافظه دارد. گزینه‌های حافظه در مقایسه با ساعت گلکسی ۶ دو برابر شده است، بنابراین اکنون می‌توانید تا ۳۲ گیگابایت حافظه داشته باشید که اگر دوست دارید موسیقی روی ساعت خود ذخیره کنید یا برنامه‌ها را بارگذاری کنید، مفید است.

هوش مصنوعی گلکسی یک امتیاز انرژی و نکات بهداشتی شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد و هنگامی که با یک تلفن مرتبط جفت شود، می‌تواند پیام‌های ورودی را تحلیل کرده و پاسخ‌های پیشنهادی مناسب با لحن در برنامه‌های پیام‌رسانی و واتساپ ارائه دهد.

گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو مانند ایرپادز دنباله اضافه می‌کنند

دو مدل جدید گلکسی بادز اکنون مانند ایرپادهای اپل دنباله دارند. بادز ۳ که جایگزین بادز لایو شده‌اند، طراحی  مشابهی دارند. آن‌ها از کنترل‌های لمسی و سوایپ، سنسور تشخیص گوش برای زمانی که آن‌ها را برمی‌دارید یا قرار می‌دهید و فرمان صوتی برای پخش پشتیبانی می‌کنند. سامسونگ می‌گوید آن‌ها تا ۶ ساعت باردهی باتری دارند – و کمتر در صورت فعال بودن ANC – و از صدای بلوتوث اشتراکی و مقداری مقاومت در برابر پاشش آب پشتیبانی می‌کنند، به‌همراه سایر ویژگی‌ها مانند حالت Transparency.

اگر به دنبال عایق‌سازی صدا، قابلیت انتخاب سر گوشی، ANC با کیفیت بالاتر، تنظیم حجم صدا با توجه به محیط و صدای بهتر (دارای توییتر مستقل و آمپلی‌فایر دوگانه) هستید، این ویژگی‌ها مربوط به مدل پرو خواهند بود.

Inline