بستن جست و جو

سونی از ایرباد LinkBuds با طراحی متفاوت رونمایی کرد

همانطور که میدانید برند سونی یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای موجود در بازار می باشد ، این برندساخت کشور ژاپن می باشد . محاله که شما تا به حال اسم این برند به گوشتان نخورده باشد ، حوزه های فعالیت این برند شامل تلویزیون سونی ، دوربین های سونی ، اسپیکر سونی ، هدفو سونی ، موزیک پلیر های سونی ، سیتم صوتی های سونی و..... می شود . برند سونی جزوه اولین برند های باکیفیت موجود در بازار می باشد .

حال این برند ژاپنی از جدید ترین مدل ایرباد بی سیم خودش رونمایی کرد است که اسم این ایرباد جدید  LinkBuds می باشد که طراحی بسیار متفاوت تر از ایربادهای قبلی این برند دارد 
ایرباد LinkBuds  از لحاظ ظاهری بسایر شبیه دونات می باشد و همچنین مانند مدل های ایرباد 3 و ایرباد 2 فاقد سری سیلیکونی می باشد برخلاف این مدل های ذکر شده ایرباد پرو دارای سری سیلیکونی می باشد ، هر دو دسته دارای طرفداران خاص خود می باشد ، بعضی از افراد ترجیح می دهند هدفونی تهیه کنند که دارای سری سیلیکونی باش که راحت تر در گوششان قرار بگیرد و بعضی دیگر ار سری های سیلیکونی خوششان نمی آید و ترجیح میدهند سری دستگاه از جنس خود دستگاه باشد ، در نتیجه تصمیم گیری با خو شماست که ببینید جزو کدام دسته هستید و طبق همان هدفن مورد نظر خود را انتخاب کنید.
طراحان شرکت سونی ایرباد LinkBuds جدید خود را که با طراحی خاص دونات شکل می باشد قرار است در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار کنند.

مشخصات و قابلیت‌های ایرباد LinkBuds سونی

این ایرباد جدید سنی به دلیل داشتن طراحی خاص حرفه شکل درون ایرباد این امکان را به کاربران خود می دهد که در حین گوش دادن به موزیک مورد علاقه ود بتوانند صداهای اطراف نیز گوش بدهند ، بسیاری از افراد هستند که شغل هایی دارند که نیاز هست حواسشان به صداهای اطراف یا مکالمه افراد دیگر در آن مکان نیز باشد  ولی در عین حال دوست دارند در حین انجام کار موزیکمو مورد نظر خود را گوش بدهند ، این ایرباد برایشا این قابلیت را فراهم میکند ، حتی اگر شما جزو آن دسته افرای باشید که به پیاده روی یا دیدن زیاد می روید می تانید از این ایرباد باخیال راحت استفاده کنید به این دلیل که شما هم میتوانید حاستان به اطراف باشد که شخصی مزاحمتان نشود هم اینکه آههنگ مر نظر خود را گوش دهید .

ایرباد LinkBuds در عین وجود این قابلیت که شما میتونید حواستان به صداهای اطراف در حین گوش دادن به موزیک دلخواهتون باشد ، دارای قابلیت حذف نویز در هنگام مکالمه نیز می باشد ، این قابلیت به شما ین امکان را می دهد که شما در هنگام مکالمه فقط صدای فردی که  مکالمه میکنید را با کیفیت بالا داشته باشید و تمرکز خود را در حین مطالعه از دست ندهید و صداهای اطراف مانع از بین بردن تمرکز شما در حین مکالمه شود .
این ایرباد دارای وزن کمی می باشد و همچنین طراحان شرکت سونی این ایرباد را یه  تراشه مجتمع V1 به همراه درایور حلقه‌ای 12 میلی‌متری مجهز کرده اند.

Inline