بستن جست و جو

بهترین تولید کنندگان ساعت هوشمند

در حال حاضر ساعت هوشمند از بهترین اکسسوری‌های موجود در بازار محسوب می‌شود که در کنار تکمیل استایل کاربران، امکانات گسترده‌ای نیز در زمینه‌های مختلف ازجمله سنجش سلامت کاربر و میزان فعالیت و تحرک وی را ارائه می‌دهند. وجود تنوع گسترده در بازار گجت‌های پوشیدنی و ساعت هوشمند سبب شده تا انواع گزینه مناسب برای برخی از کاربران دشوار باشد و ندانند که بهتر است از کدام برند، ساعت هوشمند بخرند. به همین منظور می‌خواهیم به معرفی بهترین برند ساعت هوشمند در جهان پرداخته و توضیحاتی را در مورد این شرکت‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

امروزه با استفاده از ساعت‌های هوشمند می‌توانید تعداد ضربان قلبتان را اندازه گیری و ارتفاعات موجود در مسیر را محاسبه کنید تا در صورت سقوط به صورت خودکار شما را به خدمات اضطراری متصل کند. فاکتورهای مهمی مانند نمایش سطح جزئیات اعلان، عمر باتری، سبک و سیستم عامل، مقاومت در برابر آب، سازگاری دستگاه و ویژگی‌های اضافی مانند میکروفون و پشتیبانی از WiFi برای تعیین بهترین ساعت هوشمند در جهان موثر هستند.

برای آشنایی با مدل های ساعت شیائومی  روی این خط کلیک کنید

بهترین ساعت هوشمند 2023

با تمام این تعاریف، بهترین ساعت‌های هوشمند 2023 فراتر از ویژگی‌های فوق هستند آن‌ها قابلیت و برنامه‌های مختلفی را در خود جای داده‌اند که پاسخگوی نیازهای روزمره شما هستند. نکته قابل توجه در مورد ساعت‌های هوشمند قابلیت شخصی سازی از بندشان گرفته تا صفحه ساعت، متناسب با شخصیت و علایق شماست. برای راهنمایی‌های بیشتر در مورد یافتن بهترین پوشیدنی هوشمند در ادامه مقاله همراه باشید تا با لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند جهان بیشتر آشنا شوید.

اپل واچ (Apple Watch)

اپل واچ سری 8 جدیدترین ساعت هوشمند ساخت شرکت آمریکایی اپل است. در مورد جدیدترین ساعت هوشمند اپل باید بگوییم که تمامی ویژگی‌های مثبت سری نسل قبلی را ارائه می‌دهد و با امکانات جدیدتری نیز به بازار عرضه شده که می‌توان به برخورداری از قابلیت سنجش میزان دمای بدن کاربر و تشخیص علائم بیماری اشاره کرد.

سری 8 همچنین با اضافه کردن حالت بهینه‌تر کم مصرف که مدت‌ها کاربران منتظر آن بودند راهی بازار شد؛ این قابلیت عمر باتری ساعت اپل را تا 36 ساعت افزایش داده است. علاوه بر مشخصات مذکور، اپل واچ سری 8 دارای یک ویژگی جدید سنسور تشخیص تصادف است که از حسگرهای حرکتی بهبود یافته برای کمک فوری در مواقع ضروری استفاده می‌کند.

اپل واچ سری 8 از یک ردیاب سلامت و تناسب اندام و ابزار ارتباطی با امکانات کامل ساخته شده است. استفاده از watchOS 9 در اپل واچ سری 8، جدیدترین و بهترین تجربه اپل واچ را برای طرفداران اپل به ارمغان می‌آورد. درواقع اگر به دنبال ساعت هوشمندی با قابلیت‌ها متنوع و ظاهری شیک و زیبا هستید خرید اپل واچ سری 8 می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

گلکسی واچ سامسونگ (Galaxy Watch)

بهترین ساعت هوشمند از برند محبوب سامسونگ، گلکسی واچ 5 است که در نیمه دوم سال 2022 به بازار محصولات هوشمند معرفی شد. گلکسی واچ 5 دارای سنسور جدید دمای پوست، صفحه نمایش مقاوم‌تر در برابر ضربات و عمر باتری طولانی‌تر نسبت به سری قبلی ساعت‌های سامسونگ است. در حالی که تفاوت زیادی بین گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ سری 4 وجود ندارد؛ اما ارتقای ویژگی‌های مذکور در ساعت گلکسی سری 5 آن را به بهترین ساعت هوشمند سامسونگ تبدیل کرده است.

قیمت گلکسی واچ سری 5 حدود 279 دلار تعیین شده است. طی آزمایش‌های صورت گرفته، مشخص شده که گلکسی واچ سری 5 با هر بار می‌تواند در استفاده معمول تا 2 روز دوام بیاورد. در زمان شارژ نیز تنها 30 دقیقه نیاز است که میزان شارژ باتری از صفر به پنجاه درصد برسد. ساعت هوشمند گلکسی 5 دارای مزایایی فراتر از یک ساعت هوشمند است، تجهیز به Google Assistant و قابلیت سازگاری با سایر دستگاه‌های سامسونگ از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه است. برای دستیابی به ویژگی‌های GPS قوی‌تر و عمر باتری طولانی‌تر نسبت به گلکسی واچ 5 می‌توانید نسخه Samsung Galaxy Watch 5 Pro را خریداری کنید.

ساعت هوشمند شیائومی (Xiaomi Amazfit)

ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 یک پوشیدنی هوشمند با ظاهر عالی، طراحی شیک، ابعاد باریک و ارگونومی استاندارد است که با وجود قیمت بسیار مناسب، امکانات درخور توجهی را ارائه می‌دهد. ساعت امیزفیت شیائومی به صورت اسپرت طراحی شده و مناسب برای آقایان و بانوان است. ساعت Amazfit GTS 2 ساخت شرکت شیائومی از عمر باتری یک هفته‌ای، ردیابی سلامت و تناسب اندام برای کاربری ورزشی و روز‌مره استفاده می‌کند.

از قابلیت‌های منحصر به فرد ساعت هوشمند شیائومی می‌توان به فناوری محافظت از صفحه نمایش ضد لکه با پوشش ODLC، سازگاری با تمام سیستم عامل‌های اندروید و iOS، نظارت بر کیفیت خواب و پشتیبانی از زبان فارسی در نوتیفیکیشن‌ها اشاره کرد. اگرچه در ردیابی سلامت و میزان برد GPS عملکرد ضعیف‌تری نسبت به رقبا دارد اما با توجه به قیمت مناسب و اقتصادی ساعت هوشمند شیائومی عملکرد قابل قبولی به کاربران ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند برند هواوی (Huawei Watch)

با اینکه گوشی‌های هوشمند برند چینی هواوی از رونق اولیه افتاده اما خط تولید پوشیدنی هوشمند آن همچنان قوی است و در بین رقبا حرفی برای گفتن دارد. از زمانی که اولین ساعت HUAWEI در سال 2015 راهی بازار شد، این شرکت چینی روی نقاط قوت ساعت‌های هوشمند خود مانند طراحی مینیمالیستی، عمر باتری طولانی و ردیابی تناسب اندام قابل اعتماد تمرکز بیشتری کرد.

پوشیدنی‌های هواوی پاسخگوی تعداد زیادی از کاربران و نیازهای خاص آنهاست. اگرچه بسیاری از دستگاه‌های آن از صفحه‌های ساعت گرد و طراحی مشابه استفاده می‌کنند، اما ساعت هوشمند هواوی Fit 2 Active Edition ظاهری متفاوت و مستطیل شکل ارائه می‌دهند. کسانی که به دوندگی علاقه دارند باید به دنبال ویژگی‌های پیشرفته GPS داخلی باشند که خوشبختانه اکثر ساعت‌های هوشمند هواوی از این مزیت برخوردار هستند.

علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده از قابلیت‌های ساعت هوشمند برند هواوی می‌توان به نمایش پیام‌ها و تماس‌های دریافتی، صفحه نمایش 2.5D، قابلیت کنترل با اپلیکیشن Huawei Health، پایش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب، نظارت بر استرس و کیفیت خواب اشاره کرد. برای خرید ساعت هوشمند هوآوی مدل Fit 2 Active Edition به لینک زیر مراجعه فرمایید.

بهترین برند ساعت هوشمند را از کجا بخریم؟

به دلیل افزایش قیمت ناشی از نوسانات بازار ارز و از دست دادن زمان به دلیل ترافیک سنگین جاده‌ها، خرید آنلاین و مطمئن می‌تواند جایگزین مناسبی برای خرید فیزیکی از فروشگاه‌های محصولات هوشمند باشد. فروشگاه اینترنتی زاجیتال یک فروشگاه تخصصی لوازم الکترونیکی هوشمند و لوازم جانبی است که انواع گوشی با برندهای مطرح و ساعت هوشمند را به فروش می‌رساند.

فروشگاه زاجیتال فرایند خرید ساعت هوشمند را برای کاربران آسان کرده است. شما می‌توانید در سایت زاجیتال انواع مدل‌های ساعت هوشمند از تمامی برند‌های مطرح به همراه نقد و بررسی و قیمت آن‌ها را مشاهده و بررسی کنید. علاوه بر مشخصات فنی از نظر سایر کاربران در مقایسه بین ساعت‌های هوشمند به لحاظ کیفیت و برند محصول استفاده ‌کنید.

برای خرید یکی از بهترین برند‌های ساعت هوشمند می‌توانید به فروشگاه اینترنتی  و یا حضوری زاجیتال مراجعه و با آگاهی کامل از مشخصات، قیمت و گارانتی محصولات به خرید یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در جهان اقدام کنید.

سخن آخر

همواره شما قصد دارید ساعت هوشمندی را خریداری کنید که بهترین ساعت هوشمند متناسب با سبک استایل و بودجه موردنظرتان باشد. ساعت‌های هوشمند برند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی جز بهترین ساعت‌های هوشمند در جهان محسوب ‌می‌شوند. در مقاله پیش رو به معرفی بهترین برند‌های ساعت هوشمند در جهان پرداختیم و سعی کردیم شما را با ویژگی‌های هر یک از ساعت‌های هوشمند مطرح در بازار محصولات هوشمند بیشتر‌ آشنا کنیم.

Inline