بستن جست و جو

بررسی ساعت جدید کیسلکت Kieslect KR

در اینجا می خواهیم به بررسی ساعت هوشمند جدیدی بنام Kieslect Kr که به تازگی معرفی شده بپردازیم که قابلیت مکالمه داشته و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند

ساعت هوشمند  Kieslect Kr یک ساعت با باتری خوب و طراحی شیک و قیمت مناسب می باشد

  برند کیسلکت در زمینه تولید گجت های پوشیدنی مثل ساعت های هوشمند فعالیت دارد و در آینده  نام آن را بیشتر خواهیم شنید.

برای خرید این محصول روی این خط کلیک کنید

امکانات ساعت هوشمند Kieslect Kr

این ساعت فوق العاده دارای اکثر حسگرهایی که شما برای یک زندگی سالم نیاز دارید می باشد . حسگرهایی که شامل سنجش میزان اکسیژن خون، حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر پایش خواب می شود. همچنین  ساعت کیسلکتKr مجهز به کاملترین سنسوها جهت بررسی حرکات ورزشی شما می باشد.ورزش هایی مثل دویدن، تردمیل، پیاده‌روی، اسکی، طناب‌زدن، تنیس، پینگ‌ پنگ، بد مینتون، بسکتبال، فوتبال، بیسبال، کریکت، والیبال، هاکی، راگبی، رقص، دوچرخه سواری، ژیمناستیک، قایق‌سواری، پریدن،  وزنه‌برداری، اسب‌سواری، کاراته و بسیاری از فعالیت‌های ورزشی .

از ویژگی های مهم ساعت هوشمند کیسلکت کی آر قبلیت تماس این محصول می باشد .البته این قابلیت بصورت مستقل قابل استفاده نیست و برای استفاده از تماس تلفنی این ساعت باید با بلوتوث به یک گوشی متصل باشد. وشما می توانید با استفاده از این واچ هوشمند به تماس ها جواب داده و بدون موبایل صحبت کنید که البته اطرافیان شما نیز قادر به شنیدن مکالمات شما هستند.

صدای شما با کیفیت قابل ملاحظه‌ای منتقل می‌شود و صدای مخاطب شما هم با کیفیت خوبی پخش می‌شود. فقط باید بگوییم که حجم صدایی که بلندگوی این ساعت هوشمند خیلی زیاد نیست و اگر در محیط شلوغی باشید شاید صدا را به خوبی متوجه نشوید. اما مطمئن باشید که صدای شما حتی در محیط‌های باز به خوبی به مخاطب شما منتقل می‌شود.

این امکان را هم خواهید داشت که به واسطه این ساعت هوشمند تماس صوتی برقرار کنید. می‌توانید به لیست مخاطب‌های خودتان دسترسی داشته باشید و یا می‌توانید شما مورد نظر خودتان را بگیرید و زنگ بزنید.

تماس صوتی با استفاده از بلوتوث ۵ صورت می‌گیرد و به همین دلیل کیفیت مناسبی را می‌شنوید.

ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، پشتیبانی از زبان فارسی در نشان دادن اعلان‌های مختلف است. اگر در پیام‌رسان‌های مختلف پیام فارسی دریافت کنید می‌توانید در این ساعت پیام‌ها را مشاهده کنید. البته نمایش فارسی کمی با مشکل همراه است، اما قطعا کار شما راه خواهد افتاد.

برای آشنایی با مدل های ساعت شیائومی  روی این خط کلیک کنید

 

طراحی شیک و جذاب

اولین موضوعی که در بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr باید به آن اشاره کنیم، طراحی آن است. ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr مانند اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار طراحی شده است. صفحه نمایشی گرد برای آن در نظر گرفته شده و بندی سیلیکونی دارد.

صفحه نمایشی از نوع Semi-AMOLED برای این محصول استفاده دشه که وضوح تصویر آن به ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل می‌رسد. صفحه نمایش ۱٫۳۲ اینچی این محصول برای استفاده‌های روزانه به کاربران کمک می‌کند.


ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr از فریم آلومینیومی استفاده می‌کند که روی آن دو دکمه در نظر گرفته شده است. دکمه‌هایی که برای کنترل این محصول به کار می‌روند. روی لبه سمت چپ این ساعت هوشمند شکاف اسپیکر این محصول را مشاهده می‌کنید که برای تماس صوتی و پخش کردن صداها به کار می‌رود.

بند سیلیکونی در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند بسیار نرم و راحت است و زمانی که آن را طولانی مدت به دست دارید، احساس خستگی نمی‌کنید یا دست شما عرق نخواهد کرد.

بندهای این ساعت هوشمند به شکلی طراحی شده‌اند که به راحتی قابل تعویض باشند. دکمه‌ای کوچک روی بندها در نظر گرفته شده که می‌توانید با فشار دادن آن‌ها بندها را از بدنه ساعت جدا کنید و بند جدیدی را روی ساعت قرار دهید.

بررسی باتری کیسلکت Kr

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در بررسی ساعت کیسلکت kr باید به آن اشاره کنیم، باتری آن است. این محصول از باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. البته باید بگوییم که این محصول سرعت شارژ بالایی ندارد و برای شارژ‌ کردن کامل باتری نزدیک به ۲ ساعت زمان می‌خواهید.

در صورتی که باتری کیسلکت kr کاملا شارژ باشد، تا ۵ روز با آن کار کنید و اگر در حالت آماده به‌کار باشد هم این مدت تا ۲۵ روز طول می‌کشد.

برای مشاهده ساعت های هوشمند موجود و قیمت آنها روی این خط کلیک کنید

Inline